Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar zijn die 7 klein mannen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar zijn die 7 klein mannen?

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Waar zijn die 7 klein mannen?

    Heel goed bedacht Sien. De felle kleuren in het grimmige donker bos doet me denken aan een sprookje. In het kind mocht iets meer beweging zitten naar mijn gevoel.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Waar zijn die 7 klein mannen?

      Ik vindt deze niet echt geslaagd. Waarom? Als ik naar de foto kijk , lijkt het alsof er iets niet klopt met het beeld. Als ik naar de lende van ons Sneeuwitje kijk , lijkt het erop dat die lijn de onderkant van een wand is, wat ik er mee bedoel is dat onder de lijn je duidelijk ziet dat er blaadjes in het bos liggen maar boven de lijn zie je niet duidelijk dat het blaadjes zijn en ook de bomen en de struiken zien er niet echt uit. Ik weet natuurlijk niet of dat je bedoeling was, maar schrijf gewoon mijn gevoel bij deze foto.

      Comment


      • #4
        Re: Waar zijn die 7 klein mannen?

        Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
        Ik vindt deze niet echt geslaagd. Waarom? Als ik naar de foto kijk , lijkt het alsof er iets niet klopt met het beeld. Als ik naar de lende van ons Sneeuwitje kijk , lijkt het erop dat die lijn de onderkant van een wand is, wat ik er mee bedoel is dat onder de lijn je duidelijk ziet dat er blaadjes in het bos liggen maar boven de lijn zie je niet duidelijk dat het blaadjes zijn en ook de bomen en de struiken zien er niet echt uit. Ik weet natuurlijk niet of dat je bedoeling was, maar schrijf gewoon mijn gevoel bij deze foto.
        Ik denk dat je de schaduwlijn bedoeld ik heb niets aan het kind veranderd,poseerde niet (geen bekende van mij) bg vervaagd en verduisterd! toch bedankt om te reageren!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Waar zijn die 7 klein mannen?

          Ik denk dat JPR gelijk heeft hoor. Je ziet echt een lijn lopen waar je bent begonnen met de achtergrond te vervagen. De blaadjes op de grond zijn herkenbaar als blaadjes tot ongeveer waar de gele rok begint en dan krijg je een ruwe overgang waar de blaadjes niet meer herkenbaar zijn.
          Heb je het kindje ook wat verduisterd of alleen de achtergrond ? Het kindje, vooral het gezicht, zou wat meer licht mogen hebben voor mij.
          Last edited by philitalia; 21 oktober 2017, 15:50.
          Mvg Philip

          Comment

          Working...
          X