Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katinka (met update aanpassing licht/achtergrond)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Katinka (met update aanpassing licht/achtergrond)

    Bedankt voor de reacties op de vorige foto, hierbij nog eentje van een ander model.

    aangepaste versie i.f.v. feedback BD'ers:



    ISO 200 - f/8 - 1/125s

    originele geposte versie:

    Last edited by Stefan_C; 22 oktober 2017, 10:05. Reden: update foto toegevoegd

  • #2
    Re: Katinka

    Veel licht..

    Aan twee kanten
    My Website : http://www.ineedair.org
    Music / Painting / Motion Graphics / Image
    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

    Comment


    • #3
      Re: Katinka

      Dank voor je reactie.
      Ik kan je reactie wel volgen, daarom eens geprobeerd om de foto deels iets minder licht te geven, en sommige highlights wat te drukken.

      Comment


      • #4
        Re: Katinka

        Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
        Dank voor je reactie.
        Ik kan je reactie wel volgen, daarom eens geprobeerd om de foto deels iets minder licht te geven, en sommige highlights wat te drukken.

        Deze tweede versie vind ik prachtig. Of de handen nog beter gepositioneerd konden worden... Misschien.

        Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: Katinka

          Persoonlijk vind ik de reflecties van de lichten in de bril eigenaardig kijken - maar dat zal zijn omdat ik er niks van ken
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Katinka

            Update vind ik ook veel beter. Voor mij mag de achtergrond nog een pak donkerder zodat het model en de stoel er meer uit knallen.

            Groetjes, Marchristan.

            Comment


            • #7
              Re: Katinka

              Voor mij ook een betere update. Misschien de vlekjes op de achtergrond nog wat temperen/wegwerken?
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #8
                Re: Katinka

                Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                Persoonlijk vind ik de reflecties van de lichten in de bril eigenaardig kijken - maar dat zal zijn omdat ik er niks van ken
                Peter
                T is niet omdat je zelf geen studiofotografie doet dat je geen mening mag hebben :-) Denk dat het persoonlijk is, ik vind de combinatie van een zonnebril waar je dan de modifier in ziet wel leuk effect hebben.

                Oorspronkelijk geplaatst door Marchristan Bekijk bericht
                Update vind ik ook veel beter. Voor mij mag de achtergrond nog een pak donkerder zodat het model en de stoel er meer uit knallen.
                Ik heb eens zitten spelen in photoshop, zie update hieronder. De gradient heb ik wat uit de achtergrond gehaald zodat beide zijden even donker zijn. Ik wou wel nog wat de betonwand achter haar laten zien, dus veel donkerder zou ik niet gaan.

                Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                Voor mij ook een betere update. Misschien de vlekjes op de achtergrond nog wat temperen/wegwerken?
                Ik heb de vlekjes wat bijgewerkt, is ook deels verminderd met de achtergrond donkerder te maken. Volledig glad zou ik het niet maken, de onvolmaaktheid van de textuur van een betonwand mag er wel nog wat inzitten.

                Update:

                Comment


                • #9
                  Re: Katinka

                  Laatste update is . Heel knap.
                  https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                  Comment


                  • #10
                    Re: Katinka

                    ik persoonlijk vind het een fenomenale foto. wow, ofte : wou dat ik het ook zou kunnen... Maar elk zijn ding he.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Katinka

                      Laatste update is top ! ( ik zou zelf, maar dat is heel persoonlijk , de lichtreflectie in de bril wegwerken )

                      Comment


                      • #12
                        Re: Katinka

                        Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                        ik persoonlijk vind het een fenomenale foto. wow, ofte : wou dat ik het ook zou kunnen... Maar elk zijn ding he.
                        Dank je, en ik ben ook nog maar een beginner dus je kan het evengoed leren zou ik zeggen :-)

                        Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                        Laatste update is top ! ( ik zou zelf, maar dat is heel persoonlijk , de lichtreflectie in de bril wegwerken )
                        Thanks, ja ik had ze net laten omhoog kijken om die reflecties mee te hebben, dus t is denk ik persoonlijk ;-)

                        Comment

                        Working...
                        X