Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon's hersteldienst tip top !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon's hersteldienst tip top !!

    Maandag mijn 300D naar etbass in nederland gedaan omdat er stof op m'n matglas zat(door mijn eigen schuld)Ik mocht er ter plaatse op wachten maar ze hebben hem niet "clean" genoeg gekregen naar mijn goesting.Het matglas zou moeten vervangen worden.Ik heb de 300D dus maar daargelaten ter herstelling en heb ineens de sensor eens laten reinigen.Vandaag telefoon gekregen dat de cam klaar was.Ik naar nederland en tot mijn grote verassing heb ik NIKS moeten betalen.Prima service!!! Ik vond dat dit eens mocht gezegd worden.

    PS had er wel op aangedrongen dat ik m'n cam dit weekend nodig had,maarja dan doe ze er nog hun goesting mee he
    Vitarake


    Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

  • #2
    Re: Canon's hersteldienst tip top !!

    Waar had je die camera aangekocht ?

    Comment


    • #3
      Re: Canon's hersteldienst tip top !!

      bij nikon net het zelfde,

      LCD bescherm kapje vervange, dead pixels verwijderd, CCD gecleaned, rubbertje van kijkgat vervangen (was het verloren) en firmware update.

      dit alles met 0 euro factuur erbij.
      greetz

      Comment


      • #4
        Re: Canon's hersteldienst tip top !!

        @wim py007 ik heb de camera aangekocht in duitsland bij topfoto
        Vitarake


        Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

        Comment


        • #5
          Re: Canon's hersteldienst tip top !!

          etbass, is dat hetzelfde als Rozendaal ?
          En kan je daar zomaar je toestel binnenbrengen ?

          Comment


          • #6
            Re: Canon's hersteldienst tip top !!

            Oorspronkelijk geplaatst door vitarake
            Maandag mijn 300D naar etbass in nederland gedaan omdat er stof op m'n matglas zat(door mijn eigen schuld)Ik mocht er ter plaatse op wachten maar ze hebben hem niet "clean" genoeg gekregen naar mijn goesting.Het matglas zou moeten vervangen worden.Ik heb de 300D dus maar daargelaten ter herstelling en heb ineens de sensor eens laten reinigen.Vandaag telefoon gekregen dat de cam klaar was.Ik naar nederland en tot mijn grote verassing heb ik NIKS moeten betalen.Prima service!!! Ik vond dat dit eens mocht gezegd worden.

            PS had er wel op aangedrongen dat ik m'n cam dit weekend nodig had,maarja dan doe ze er nog hun goesting mee he
            Heb je niets moeten betalen omdat je 300D nog in garantie was of is die al ouder dan 1 jaar ?

            Comment


            • #7
              Re: Canon's hersteldienst tip top !!

              @cr26118 yep is hetzelfde,en ja na een e mailtje mocht ik toch komen...

              @ cam is idd nog in garantie,maar de technieker die ik gesproken had, zei dat dit een herstelling zonder garantie zou zijn en dat het me zeker 80 tot 120 euro zou kosten.(er was eigenlijk niks kapot he,alleen een matglas vuil en ik nam de beslissing te vervangen...dus op mijn kosten normaal)Blijkbaar hebben ze het dan toch onder garantie gemaakt denk ik.
              Last edited by vitarake; 24 september 2004, 15:04.
              Vitarake


              Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

              Comment


              • #8
                Re: Canon's hersteldienst tip top !!

                Een aantal weken geleden kreeg ik plots op mijn canon powershot A70 de E18 error. Na even zoeken op internet las ik dat deze error dikwijls voorkwam en dat hij niet altijd in garantie gemaakt werd. Mijn garantie van een jaar was net 12 dagen verlopen. Heb hem binnengedaan en na 3 weken had ik hem terug. Moest ook niets betalen. Echt wel knap van Canon!!
                Nikon Z6ii, Nikon 85mm 1.8 S, Tokina 12-28 f4, Tamron 24-70 2.8 G2, Tamron 70-200 2.8 G2,

                Comment

                Working...
                X