Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het leven en de dood ......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Het leven en de dood ......

    De eerste keer dat ik een reeks foto's toon. Vandaag in het Heidebos in Wachtebeke gewandeld en vliegenzwammen gezien in alle stadia van hun bestaan....









  • #2
    Re: Het leven en de dood ......

    Leuke reeks, Mooie kleuren en scherpte !
    Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

    Comment


    • #3
      Re: Het leven en de dood ......

      Jammerlijk: alle zegen komt niet van boven (mijn eerste gedachten bij het "zien")

      Het komt nogal "point and shoot / hit and run" over.... met wat meer rust / creativiteit in je donder had je een hele leuke reeks neer kunnen zetten.

      Comment


      • #4
        Re: Het leven en de dood ......

        Bedankt om te reageren. Niet akkoord met 'hit and run'. Maar wél in de natuurlijke omgeving, zonder kunstgrepen, hoogstens een blaadje dat in de weg lag, opgeruimd. Heel bewust dus. Paddenstoelen groeien nu eenmaal niet tegen een artificiële achtergrond. En zo goed mogelijk....door de knieën gegaan hoor, bij de ene al wat meer dan bij de andere. Ook met het aanwezige licht gefotografeerd, geen extra lichtbronnen gebruikt. Dat is nu eenmaal mijn manier van werken. Maar ik apprecieer de mening van mensen die er anders over denken hoor.

        Comment

        Working...
        X