Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Strand


  • #2
    Re: Strand

    knap - met een pasje naar links had die lijn in de hoek begonnen
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Strand

      Mooie haast abstracte foto!!
      Onderwerp op een sterk punt, knap lijnenspel, en mooie omzetting...
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Strand

        Mooie opbouw van het beeld en geslaagde omzetting
        Ondanks de f8 lijkt er toch wat scherpte te ontbreken in de voorgrond, en eigenlijk wel over het gehele beeld
        Heb je deze verscherpt na het verkleinen ?

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Strand

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Mooie opbouw van het beeld en geslaagde omzetting
          Ondanks de f8 lijkt er toch wat scherpte te ontbreken in de voorgrond, en eigenlijk wel over het gehele beeld
          Heb je deze verscherpt na het verkleinen ?

          grts
          Sieg
          @Sieg ik had dit bewust gedaan de foto is in zijn geheel wel goed scherp maar wilde enkel de rots en de zijkant van de branding scherp hebben...mijne smaak dan.
          @ Peter je hebt best gelijk maar het ging mij meer om die rots.

          Comment


          • #6
            Re: Strand

            Een foto met een perfecte compo, m.i. Zoals Jos ook al schreef, viel mij ook op dat de rots op een prachtige plaats in de foto is gezet.
            De enigszins sombere omzetting vind ik ook mooi gedaan. (het histogram hoeft niet altijd gevuld te zijn)
            Kan er verwarring ontstaan zijn over de scherpte, omdat er water door het geultje loopt ?
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Strand

              Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              Een foto met een perfecte compo, m.i. Zoals Jos ook al schreef, viel mij ook op dat de rots op een prachtige plaats in de foto is gezet.
              De enigszins sombere omzetting vind ik ook mooi gedaan. (het histogram hoeft niet altijd gevuld te zijn)
              Kan er verwarring ontstaan zijn over de scherpte, omdat er water door het geultje loopt ?
              @ Johan hier heb ik geprobeerd met photoshop het water wat meer en ND effect te geven het water was normaal scherp, en met een beweging filter kan men dat een beetje uitlijnen met f/8 en 1/400 is dat niet verkrijgbaar.

              Comment


              • #8
                Re: Strand

                Ben altijd voor een compo te vinden en deze zit prima. De voorstelling vind ik minder er mankeert voor mij wat contrast en vooral het wit dat de inhoud wat zou optrekken, daar ben ik naar op zoek Freddy.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Strand

                  Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Ben altijd voor een compo te vinden en deze zit prima. De voorstelling vind ik minder er mankeert voor mij wat contrast en vooral het wit dat de inhoud wat zou optrekken, daar ben ik naar op zoek Freddy.
                  @ G.R. het enige wit dat ik kon geven is de schittering op de rots maar begrijp waar je naar toe wil

                  Comment


                  • #10
                    Re: Strand

                    na het einde van onze beschaving kabbelt onze planeet gewoon verder zoals ze altijd al gedaan heeft.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment

                    Working...
                    X