Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wind, Zand en Zee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Wind, Zand en Zee

    Lang geleden dat ik hier in dit forumonderdeel nog eens een plaatje heb geplaatst, dus bij deze eentje van een tweetal jaar geleden.
    Wind, zand, zee en mooi licht, een ideale combinatie



    Zoals steeds best te bekijken op zwarte achtergrond

    grts
    Sieg

    Voor meer foto's ; www.sieg.be

  • #2
    Re: Wind, Zand en Zee

    dat is een hele mooie Sieg, met een imposante diepte...maar heb je wel te lang verborgen gehouden
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Wind, Zand en Zee

      Inderdaad een hele mooie Siegfried!
      Muggenzifterij waarschijnlijk maar heb je al eens geprobeerd wat het geeft als je het zand op de voorgrond wat meer zou belichten?
      In elk geval prachtig sfeerbeeld!
      grts,
      Raf.

      Comment


      • #4
        Re: Wind, Zand en Zee

        Mooi met veel sfeer. Een warm gevoel geeft deze foto.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: Wind, Zand en Zee

          Super mooi mooi zacht licht, en mooi die wind weergegeven via het zand, alles leidt trouwens mooi naar de vuurtoren, knap

          Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

          Comment


          • #6
            Re: Wind, Zand en Zee

            Door de wind voert het stuivende zand ons mee in de kijkrichting met aandachttrekkend object. Mooi zacht warme sfeer. En dat heeft 2 jaar in de kast gelegen, man man man
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Wind, Zand en Zee

              De convergerende lijnen zorgen voor een prachtige diepte. Mooi moment, met de zon net boven de einder.
              Verder valt de bruinige, warme tint op. Je plaatst niet veel, maar wel zeer herkenbaar. Mooi, Sieg.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Wind, Zand en Zee

                mooi,
                de lijnen van het stuivende zand geven beweging, kracht in het beeld , terwijl de kleuren & het licht rust uitstralen

                Comment


                • #9
                  Re: Wind, Zand en Zee

                  wow, wat een plaat !

                  vooral de lijnen en de convergentie er van richting vuurtoren zijn super, samen het licht. Mooi !
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wind, Zand en Zee

                    Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                    De convergerende lijnen zorgen voor een prachtige diepte. Mooi moment, met de zon net boven de einder.
                    Verder valt de bruinige, warme tint op. Je plaatst niet veel, maar wel zeer herkenbaar. Mooi, Sieg.
                    Beter dan Johan kan ik het niet verwoorden dus ik ga me beperken tot een +1.

                    Knap hoor !
                    Mvg Philip

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wind, Zand en Zee

                      Van voor naar achter een erg mooie foto die heerlijk wegkijkt....Vooral schitterend hoe echt alle lijnen naar de vuurtoren wijzen...Erg knappe Sieg..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wind, Zand en Zee

                        Zo lang niet meer wachten Sieg om dergelijke mooie plaatjes te posten.
                        Meer van dat zou ik zeggen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wind, Zand en Zee

                          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                          De convergerende lijnen zorgen voor een prachtige diepte. Mooi moment, met de zon net boven de einder.
                          Verder valt de bruinige, warme tint op. Je plaatst niet veel, maar wel zeer herkenbaar. Mooi, Sieg.
                          Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
                          Beter dan Johan kan ik het niet verwoorden dus ik ga me beperken tot een +1.

                          Knap hoor !
                          Plus nog 1
                          http://www.smuttynose.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wind, Zand en Zee

                            Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                            Inderdaad een hele mooie Siegfried!
                            Muggenzifterij waarschijnlijk maar heb je al eens geprobeerd wat het geeft als je het zand op de voorgrond wat meer zou belichten?
                            In elk geval prachtig sfeerbeeld!
                            grts,
                            Raf.
                            Heb het eens geprobeerd Raf, maar als ik de voorgrond lichter had gemaakt dan bleef daar de aandacht meer hengen, tevens komt het dan wat onnatuurlijker over
                            In ieder geval bedankt voor je visie

                            grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wind, Zand en Zee

                              Mooie foto hoor.
                              Ik volg Raf wel tot op zekere hoogte, maar de totale voorgrond zou ik ook niet oplichten.
                              Alleen het grond scherend zand met "Tegenhouden" een beetje lichter maken en dan komt de 'zandstorm' meer tot uiting. Waarschijnlijk bedoelde het Raf ook zo?
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment

                              Working...
                              X