Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ipad pro + apple pencil: specifieke app gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ipad pro + apple pencil: specifieke app gezocht

    Ik zoek een teken app waarmee je een tekenproces als het ware kan "opnemen" zodat je dit kan saven als een filmpje.
    Bestaat dit ?

    Dus stel dat ik met de Apple Pencil schrijf " dit is een test", dan zou ik dit achteraf willen kunnen afspelen" zodoende dat je ziet dat er geleidelijk aan op het scherm geschreven wordt.
    Dus niet gewoon een foto van die zin, maar het hele schrijfproces met een bewegende lijn.

    Bestaat er zo iets ?

    Bij voorbaat dank !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Ipad pro + apple pencil: specifieke app gezocht

    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Ik zoek een teken app waarmee je een tekenproces als het ware kan "opnemen" zodat je dit kan saven als een filmpje.
    Bestaat dit ?

    Dus stel dat ik met de Apple Pencil schrijf " dit is een test", dan zou ik dit achteraf willen kunnen afspelen" zodoende dat je ziet dat er geleidelijk aan op het scherm geschreven wordt.
    Dus niet gewoon een foto van die zin, maar het hele schrijfproces met een bewegende lijn.

    Bestaat er zo iets ?

    Bij voorbaat dank !
    Ondertussen heb ik gevonden dat je nu "Screen recording" kan toepassen.
    De filmpjes zijn haarscherp op de pro, maar als ik ze exporteer naar de laptop en afspeel in VLC zijn ze "flou"....

    Ik heb bij wijze van test een zinnetje geschreven in Procreate, en voor dat ik begon te schrijven, de "schermopname"-knop geactiveerd.
    Welke "screen" size zou ik moeten maken in Procreate ? En welke DPI ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Ipad pro + apple pencil: specifieke app gezocht

      Dat kan met de slate van iskn (een Franse firma). Maar dat is een hardware ding dat niet goedkoop is...
      Groeten,

      Polleke

      Comment


      • #4
        Re: Ipad pro + apple pencil: specifieke app gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
        Dat kan met de slate van iskn (een Franse firma). Maar dat is een hardware ding dat niet goedkoop is...
        Oei, neen, mijn Ipad op zich was al duur genoeg

        Nu die schermopname van Apple zelf werkt wel goed, ik moet allen nog eens onderzoeken of ik die scherp genoeg krijg voor op een computerscherm. ( enfin, ik wil het op een beamer tonen )

        Ik wil ook wel een klein bedrag aan een app geven, moiest dat nodig zijn, maar geen bijkomende hardware of uitzinnige bedragen.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: Ipad pro + apple pencil: specifieke app gezocht

          probeer het gewoon uit op het scherm. Ik heb de indruk dat beelden op beamers minder zichtbaar pixels tonen. En misschien moet je kijken of je iets in de compressie settings veranderen.
          Waar een wil is, is een weg
          ---------------------------------

          Comment

          Working...
          X