Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Eos 80D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Eos 80D

    Hallo iedereen

    Deze week heb ik een Canon Eos 80D aangekocht. Ik heb hiermee al enkele foto's genomen maar het toestel neemt foto's zowel als RAW als JPEG. Is het mogelijk dit toestel in te stellen zodat het enkel RAW-bestanden neemt?

    Groetjes
    Yves

  • #2
    Re: Canon Eos 80D

    Rtfm
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Canon Eos 80D

      Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
      Rtfm
      Heb ik gedaan of wat dacht je? Zal het zelf wel uitzoeken. Toch bedankt voor je hulp. Mijn vraag of bericht mag verwijderd worden.

      Comment


      • #4
        Re: Canon Eos 80D

        Het kan zeker ingesteld worden.
        Zit niet zo diep verborgen in de menu.
        Maar ik kan het ook niet uit mijn mouw schudden waar het precies zit. Dus best even kijken in de handleiding.

        Comment


        • #5
          Re: Canon Eos 80D

          Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
          Het kan zeker ingesteld worden.
          Zit niet zo diep verborgen in de menu.
          Maar ik kan het ook niet uit mijn mouw schudden waar het precies zit. Dus best even kijken in de handleiding.

          Dag Bert,

          Ik heb de uitleg in de handleiding terug gevonden, maar het probleem was dat de instelling steeds wijzigde, het toestel koos terug zelf voor JPEG+RAW. Dus ik dacht dat ik iets verkeerd deed of over het hoofd zag, daarom stelde ik de vraag hier op het forum.

          Toch bedankt

          Groetjes
          Yves

          Comment


          • #6
            Re: Canon Eos 80D

            Dat kan gebeuren als je uit de S, A of M mode gaat.
            Gebruik je P of de andere scenemodes dan schakelt het toestel over op JPG. Bij mijn weten is dit op alle modellen van Canon zo.

            Comment


            • #7
              Re: Canon Eos 80D

              bij de mijne is het ingesteld op jpeg en geen probleem er mee, ook dat ik deze instel op raw en jpeg geen probleem om terug allen maar naar jpeg te gaan

              Comment

              Working...
              X