Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ergens ... 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Ergens ... 2

    Er zijn nog oneindig veel planeten en sterren te bezoeken met mijn 'Barabasraketten' - wie wil kan nog steeds mee. Zo deed ik weer een uitstapje naar deze nog onbekende planeet en doop het gemakshalve "Bruine planeet". Veel kijkplezier.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Ergens ... 2

    Ik weet niet hoe je het flikt maar het is wel leuk gedaan. Vooral de witte rand op de bergkam geeft er iets extra's aan.

    Comment


    • #3
      Re: Ergens ... 2

      Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
      Vooral de witte rand op de bergkam geeft er iets extra's aan.
      Noorderlicht ?

      Weinig toeristen die het beeld verbrodden. Mooi gedaan
      Mvg Philip

      Comment


      • #4
        Re: Ergens ... 2

        Hoewel ik niet precies weet hoe ik zo'n foto moet beoordelen, ga ik toch maar een poging wagen.
        Prachtig landschap met schitterende kleuren en structuren. Bijna of iemand een abstract schilderij heeft gemaakt.
        Het witte randje is denk ik wat anders dan een natuurfenomeen. De smiley er boven laat me glimlachen.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Ergens ... 2

          Flinke uitstap gemaakt Raymond

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Ergens ... 2

            Je bent wel weer lekker creatief bezig geweest Raymond...Het is inderdaad een beetje abstracte kunst wat je laat zien..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Ergens ... 2

              Daar is het wel heel speciaal hé, knap gedaan !
              ben benieuwd naar de GPS coördinaten of is dat geheim ?
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Ergens ... 2

                Mooi met die witte gloed die van de andere planeet lijkt te komen, mooi kunstig en experimenteel tafereel!
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment


                • #9
                  Re: Ergens ... 2

                  Geachte G.R.,

                  laten we wel wezen, ik geloof niet dat u op een andere planeet bent geweest.
                  De foto toont duidelijk de wegenwerken in West-Kapelle. ( aan de naïeve mede-forummer die de GPS-coördinaten vroeg kan ik die gerust geven vooraleer hij investeert in een of andere raket ipv in een nieuwe scherpere lens).

                  Los van het foutje in de geotagging ( iedereen kan zich vergissen , ik ben daar ruimtedenkend in), knappe foto met zeer ruim perspectief

                  als er dan toch een puntje van kritiek veroorloofd is, ik zou dat storend maantje bij de maan proberen weg te borstelen, ook al doe je daar de realiteit geweld aan (kunst boven realisme).

                  grten, Geert.
                  Last edited by geert62; 12 oktober 2017, 21:42.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ergens ... 2

                    dit wordt een indrukwekkende serie !
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ergens ... 2

                      Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                      dit wordt een indrukwekkende serie !
                      Ik ben ook benieuwd. Lekker bezig hoor!
                      http://www.smuttynose.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ergens ... 2

                        Oorspronkelijk geplaatst door geert62 Bekijk bericht
                        Geachte G.R.,

                        laten we wel wezen, ik geloof niet dat u op een andere planeet bent geweest.
                        De foto toont duidelijk de wegenwerken in West-Kapelle. ( aan de naïeve mede-forummer die de GPS-coördinaten vroeg kan ik die gerust geven vooraleer hij investeert in een of andere raket ipv in een nieuwe scherpere lens).

                        Los van het foutje in de geotagging ( iedereen kan zich vergissen , ik ben daar ruimtedenkend in), knappe foto met zeer ruim perspectief

                        als er dan toch een puntje van kritiek veroorloofd is, ik zou dat storend maantje bij de maan proberen weg te borstelen, ook al doe je daar de realiteit geweld aan (kunst boven realisme).

                        grten, Geert.
                        Jij hebt schrijverstalent Geert à la "Humo", fantastisch om te lezen en te relativeren - lachwekkende dramatiek en niet kwetsend Een welgemeende dank want ook dàt is kunst.
                        @ Frakske : Je weet nu waar je de GPS-coördinaten kan halen.
                        Goesting ? Iedereen welkom op één van mijn planeten of rotsblokken maar me thuis vinden zal moeilijk zijn.
                        Bedankt voor de verkwikkende reacties !
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ergens ... 2

                          knap - en het mooie zachte licht op het welvende oppervlak sluit naadloos aan bij je bewerking en fantasie.
                          Peter
                          mijn website : klik

                          Comment

                          Working...
                          X