Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geborgenheid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Geborgenheid

    De ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.

  • #2
    Re: Geborgenheid

    Een gevoel van geborgenheid is hier bij deze wel terug te vinden, doordat het kind zo dicht bij de stof van de andere persoon ligt en doordat je nog een heel klein stukje arm van de andere persoon ziet.
    Naar lichtinvulling krijg ik niet echt een " geborgen gevoel ". De harde overgang van licht en schaduw neemt het geborgen gevoel wat weg. Ook de overgangslijn zelf valt voor mij persoonlijk een beetje verkeerd en snijdt het gezicht van het kind bijna letterlijk door. Was de lichtovergang nu verticaal geweest ipv horizontaal, dan vermoed ik dat er al een totaal ander beeld zou ontstaan.
    Nu, is maar mijn persoonlijke invoeling bij deze.
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #3
      Re: Geborgenheid

      Ik volg wel ivm het licht. Zelf zou ik zachter licht genomen hebben. Maar of dit studio/model (aka in scene gezet) of eerder straatbeeld (zien en beeld 'stelen') is weet ik niet, dus misschien had je het niet in de hand.

      Comment


      • #4
        Re: Geborgenheid

        Dit lijkt me geen studio, komt zeer spontaan over en dat is al mooi. Inhoudelijk een prima foto en het licht omarmt het kind net zoals de arm eronder. Emotie in een goede compo
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment

        Working...
        X