Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ifa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Ifa

    ééntje van een tijdje geleden die ik eens heb afgewerkt. Benieuwd naar de reacties:


  • #2
    Re: Ifa

    Twee vliegen in één klap. Twee verhalen die verschillend zijn, maar een heel dichte eenheid vormen.
    Symmetrie die er uiteindelijk geen is, zo verschillend zijn de afgebeelde en weerspiegelde (letterlijk dan ook) emoties.
    Die moet ik af en toe nog eens goed bekijken.
    Groetjes,
    Xavier
    Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
    Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
    Laat de commentaren maar komen.

    Comment


    • #3
      Re: Ifa

      Mooi en speciaal. Knappe uitsnede en zw afwerking.
      Groetjes,
      Dominic

      Comment


      • #4
        Re: Ifa

        Een vrij lege blik van het model, en een beetje een te verticaal, statisch beeld voor mij, de reflectie versterkt dat nog. Door het hoofd van het model wat te laten kantelen of het model tegen het raam te laten leunen had je een diagonale lijn kunnen maken. Ik had het model ook gevraagd om die hand van haar gezicht weg te doen, ik vind het gewoon geen meerwaarde. Ik zie tevens een vreemde, donkere lijn op haar linkerkaak lopen, van de lippen naar het oor.

        Dit gezegd zijnde: ik hoop dat ik niet teveel als een zeur overkom op het forum? Commentaar geven is natuurlijk gemakkelijker dan het zelf te doen, maar ik hoop ook altijd gerichte commentaar te krijgen op mijn beelden in plaats van 'mooi' of 'niet mijn ding'. En je hoeft het vanzelfsprekend niet met mij eens te zijn.

        Comment


        • #5
          Re: Ifa

          Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
          Een vrij lege blik van het model, en een beetje een te verticaal, statisch beeld voor mij, de reflectie versterkt dat nog. Door het hoofd van het model wat te laten kantelen of het model tegen het raam te laten leunen had je een diagonale lijn kunnen maken. Ik had het model ook gevraagd om die hand van haar gezicht weg te doen, ik vind het gewoon geen meerwaarde. Ik zie tevens een vreemde, donkere lijn op haar linkerkaak lopen, van de lippen naar het oor.

          Dit gezegd zijnde: ik hoop dat ik niet teveel als een zeur overkom op het forum? Commentaar geven is natuurlijk gemakkelijker dan het zelf te doen, maar ik hoop ook altijd gerichte commentaar te krijgen op mijn beelden in plaats van 'mooi' of 'niet mijn ding'. En je hoeft het vanzelfsprekend niet met mij eens te zijn.
          Bedankt voor je commentaar, wel redelijk uitgebreid, maar ieder zijn mening uiteraard.
          Het model heb ik ook in een diagonale pose maar dat ik een totaal ander beeld.
          Nu gaat het hem over deze foto, en ik heb bereikt wat ik wou bereiken. Een statisch beeld dat wordt versterkt door zijn reflectie. Blijkbaar ben je het dan volledig met mij eens

          Comment


          • #6
            Re: Ifa

            Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
            Blijkbaar ben je het dan volledig met mij eens
            Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar die andere foto.

            Comment


            • #7
              Re: Ifa

              Ik vind hem leuk. Voornaam is ook dat het 'echte' model de aandacht trekt, en de blik gaat zeker eerst naar haar toe.

              Comment


              • #8
                Re: Ifa

                Beetje bevreemdend - met die reflectie ernaast;
                De schouder van het spiegelbeeld lijkt door het glas heen te komen
                Peter
                mijn website : klik

                Comment

                Working...
                X