PDA

Volledige versie bekijken : [Showcase] Jalouvre IV

Iegienie
8 oktober 2017, 22:08
Landschap is niet alleen voor je, maar ook achter je. Ene top is de Point Percée, op de achtergrond het Mont Blanc massief
(ook op deze foto een groot blauwverschil tussen firefox en chrome)

https://dl.dropbox.com/s/nl2r02cxchtk7qk/JalouvreIV.jpg?dl=0

blauwzwart
8 oktober 2017, 22:25
Prachtig in beeld gezet !
Peter

TripleF
8 oktober 2017, 23:14
Ook mijn gedacht prachtig :G

En heb hier nu, op dit beeld zitten verspringen tussen - chrome, edge, firefox en safari en... ik zie echt geen verschil.

groeten Eric

Iegienie
8 oktober 2017, 23:28
Ook mijn gedacht prachtig :G

En heb hier nu, op dit beeld zitten verspringen tussen - chrome, edge, firefox en safari en... ik zie echt geen verschil.

groeten Eric

Bij mij is er in Chrome een zeer onnatuurlijke blauwe bokaalwaas. Volgende week niet thuis, zal daarna toch eens goed moeten naar de instellingen kijken.

Ben blij dat ie precies wel in de smaak valt. De vier was eerst een andere, maar die is geschrapt. Alle negen kandidaten eens geprint, en nu zijn ze dus nog met acht... Maar, wie weet... ben wel niet thuis, maar zal waarschijnlijk nu en dan eentje los laten. Ze staan klaar.
Ik was vorige week trouwens van plan om de tocht nog eens te doen, maar het weer was fundamenteel anders, en dus een andere mooie tocht gedaan. Ne mensch moet zich met iet bezighouden hè.

Frakske
8 oktober 2017, 23:33
Heel mooi, aan het standpunt te zien waarschijnlijk ook een adembenemende wandeling ;)

philitalia
9 oktober 2017, 09:14
Zoals je weet zit ik op safari en ik zie wel wat ozon in de verte, maar geen onnatuurlijke waas. Heel mooi gedaan.

Sieg
9 oktober 2017, 14:51
Mooie opname Pieter, moet inderdaad wel de moeite zijn als je tot op die hoogte een wandeling maakt.

grts
Sieg

jos82
9 oktober 2017, 18:41
Hele mooie uitsnede gemaakt van dit prachtige landschap...Het gekozen formaat vind ik hier heel sterk overkomen...Mooie opbouwende reeks tot nu toe hoor..:G

Iegienie
12 oktober 2017, 13:26
bedankt voor de reacties. straks stappen we verder.