Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oosterweelbrug Haven Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oosterweelbrug Haven Antwerpen

    Cinematic Shot



    update

    Last edited by Pbj; 8 oktober 2017, 17:22.
    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

  • #2
    Re: Oosterweelbrug Haven Antwerpen

    Zal al beginnen om het logo met 200% te verkleinen

    Wat links en rechts het beeld in piept, wel daarvan zal ik zeggen weglaten of op z'n minst 2/3 van de objecten tonen.

    Comment


    • #3
      Re: Oosterweelbrug Haven Antwerpen

      Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
      Zal al beginnen om het logo met 200% te verkleinen

      Wat links en rechts het beeld in piept, wel daarvan zal ik zeggen weglaten of op z'n minst 2/3 van de objecten tonen.
      Idd daarom dat ik de foto hier plaats aan deze is nog wat werk er komt een update
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

      Comment


      • #4
        Re: Oosterweelbrug Haven Antwerpen

        komt niet scherp over hoor
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Oosterweelbrug Haven Antwerpen

          Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          komt niet scherp over hoor
          Peter
          Nee vind ik ook niet ik werkte vroeger met Photobucket en nu Flickr maar ben hier ook niet echt tevreden over.
          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

          Comment


          • #6
            Re: Oosterweelbrug Haven Antwerpen

            Je hebt een prachtige lucht. Maar wat is er gebeurt met de voorgrond? Die komt zeer onnatuurlijk over: het wit in de kranen loopt dicht en het donker in de golfjes ook. Volgens mij is er iets misgelopen in de nabewerking. De verzadiging van de voorgrond is ook veel te hoog, heb je dat nabewerkt?
            mvg, Wilfried
            http://www.familialebemiddeling.net
            http://www.mestdagh.biz

            Comment


            • #7
              Re: Oosterweelbrug Haven Antwerpen

              Brug ken ik zeer goed, honderden keren over gereden. Ik denk dat een andere hoek een beter resultaat had opgeleverd. Pas trouwens op in die buurt. Voor je het weet heb je een bewaker achter je aan. ‘Industriële spionage’ weet je wel? Vooral chemische bedrijven hebben hier een hekel aan.

              Comment


              • #8
                Re: Oosterweelbrug Haven Antwerpen

                Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
                Nee vind ik ook niet ik werkte vroeger met Photobucket en nu Flickr maar ben hier ook niet echt tevreden over.
                Ik merk met Flickr toch niet dat mijn foto's minder scherp zouden zijn als ik die hier post. Gebruik je de "BCC code" om de foto's hier te plaatsen?

                Comment


                • #9
                  Re: Oosterweelbrug Haven Antwerpen

                  Mij lijkt die eerste een Hdr ? Nog nooit problemen gehad in de haven van Antwerpen.
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment

                  Working...
                  X