Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe Elements 2018

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adobe Elements 2018

    De opvolger van Elements 15 is uitgebracht en heet nu Photoshop Elements 2018, ik gebruikte nog met de versie 14 en heb nu de gratis proefversie van 30 dagen gedownload.
    Tell your stories and share your memories in creative ways. Have fun transforming your photos and videos into creative inspiration into works of art with automated editing and step-by-step guidance. Easily edit, create, organise and share to bring your vision to life.


    Een update kost 82 Euro en een nieuwe klant betaalt 100 Euro.

  • #2
    Re: Adobe Elements 2018

    Adobe is een voorbeeld van hoe je het beste geld haalt uit mensen hu zakken. Kopen gaat niet je moet huren, kost veel en geen support Ik denk als ieder deze moest blokkeren ze dan het wel goedkoper gaan geven.

    Comment


    • #3
      Re: Adobe Elements 2018

      Elements is gelukkig nog zonder abo verkrijgbaar. Nu... als je v.14 nog vlot draait, en je geen nood hebt aan de 'verbeteringen' van v.2018, blijf je voortwerken met hetgeen je hebt.
      Ik heb Photoshop CS5 en CS6 en die werken voorlopig allebei nog.
      Ik heb intussen al uitvoerig met de concurrentie kennis gemaakt, maar ook die bestaat het om na versie 2017 al versie 2018 uit te brengen. Voor ON1 zijn dat bv verbeteringen wat betreft pano en HDR, maar omdat dat twee functies zijn waaraan ik weinig of geen behoeft heb, ga ik een upgrade overslaan, denk ik.
      Dan vind ik Topaz nogal wat interessanter: zij brengen wel jaarlijks nieuwe programma's uit, maar je upgrades zijn levenslang (?) gegarandeerd zonder ook maar enige bijbetaling. Leuk is nu bv hun nieuwe (en volledige gratis!) Topaz Studio, waar ze nu een voor een de vroeger uitgebrachte programma's (die destijds bedoeld waren bv als Photoshop plugins) in gaan integreren. Je kunt voor de Topaz Studio Pro gaan, maar als je zoals ik over een aantal aparte Topaz 'apps' beschikt, kunnen ze nu in een nieuwe omgeving nog beter tot hun recht komen.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Adobe Elements 2018

        @jdlldb Elements is aankopen en op maximum twee Pc's te installeren, Ik zie dat je GIMP gebruikt die is inderdaad gratis.

        Comment


        • #5
          Re: Adobe Elements 2018

          Ik werk al heel lang met Elements, maar ik koop lang niet elk jaar een nieuwe versie.
          Op dit ogenblik heb ik Elements 15, en als ik zie welke nieuwigheden er voor de versie 2018 bijgekomen zijn, dan heb ik niet meteen een reden om die aan te kopen.
          Als je een beetje wacht dan vind je de nieuwste Elements meestal in de winkel voor minder dan 100 euro (de laatste keer heb ik 79 euro betaald, de "advies verkoopprijs" van Adobe was toen ook net geen 100 euro).
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment

          Working...
          X