Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rode chalet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Rode chalet

    Opvallend, dat zeker was deze bergchalet ergens onderweg tijdens een tocht. Misschien pas een kleurtje gekregen, weet het niet ben niet gaan voelen noch kijken. Jullie mogen nu ook eens meekijken en zeggen wat jullie er van denken.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Rode chalet

    Lekker beeld met de wolken die tegen de bergtoppen hangen.
    Mooie kleurtjes, mooie scherpte
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Rode chalet

      Wat een schitterend zon/schaduwspel. Het chalet staat ook op een mooie plaats en het toefje wolken maakt het af.
      Stevige kleuren, maar zeker niet onaangenaam. Ik weet dat de zon, kleuren aardig op kan peppen.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Rode chalet

        mooie foto van een leuk plekje om te wonen
        Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
        Our English website: www.kaichitravel.com
        Breng eens een bezoekje aan Siberie!

        Comment


        • #5
          Re: Rode chalet

          vroeger zouden ze hier gezegd hebben dat de foto onrustig kijkt. je springt tussen bergtop en rode chalet en weet niet waar je moet kijken.

          ikzelf vind het juist goed dat je kan blijven kijken op de foto, de chalet, de top, het fee-wolkje, de weide, het bos, de kronkel tussen weide en bos.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Rode chalet

            Inderdaad een opname waar veel op te zien is, maar dan ook weer niet storend veel
            Mooi hoe het licht hier de alm oplicht en die toefjes wolken erbij maken het af
            Het contrast is redelijk aanwezig en daardoor ook stevige kleuren, persoonlijk zou ik de chalet een beetje oplichten

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Rode chalet

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Inderdaad een opname waar veel op te zien is, maar dan ook weer niet storend veel
              Mooi hoe het licht hier de alm oplicht en die toefjes wolken erbij maken het af
              Het contrast is redelijk aanwezig en daardoor ook stevige kleuren, persoonlijk zou ik de chalet een beetje oplichten

              grts
              Sieg
              Zou de chalet dan niet wat té agressief worden Sieg, rood heeft die eigenschap al automatisch.
              @ Iegienie : door de jaren heen zijn er altijd opmerkingen geweest die soms iets bijbrachten en werden geïntegreerd en soms loodrechte nonsens waren. Als "compo" durf ik te zeggen dat dit een schoolvoorbeeld is van een compositie maken en dan nog op een eenvoudige manier. Teveel/onrustig... een beeld/foto heeft informatie nodig en die is aanwezig ! Een foto graag zien, dat is wat anders en altijd persoonlijk.
              Allée, 'k heb weer eens mijn zegske gedaan, ben er potverdorie moe van.
              Iedereen al bedankt voor het kijken en reageren
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Rode chalet

                Wat een plek om je chalet te hebben, zien die mensen dit mooie nog?
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment


                • #9
                  Re: Rode chalet

                  Mijn gedacht ?
                  Bedankt om te mogen meegenieten hé
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rode chalet

                    In de natuur is er vaak veel te zien - ook hier. Ik hou hier wel van.
                    Mvg Philip

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rode chalet

                      Geweldig hoe het rode van de chalet er zo uitspring in het groen...Prachtig contrasterende kleuren hier..Ook de mooi golvende lijn van links naar rechts vind ik mooi..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment

                      Working...
                      X