Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

outlook 2012

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • outlook 2012

    Outlook 2012 werkt bij mij niet meer sinds de laatste update van Windows 10 die gisteren is uitgevoerd.

  • #2
    Re: outlook 2012

    Foutmeldingen?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: outlook 2012

      Het programma starten niet op en gaf aan dat het opnieuw geïnstalleerd moet worden: ik heb de laatste update van Windows 10 (vrijdag)ongedaan gemaakt, nu werkt het weer.
      Doordat de netwerkbeheerder mijn glasvezel vernield had heb ik tot vrijdag 18 dagen zonder internet; telefoon en tv gezeten, zij moesten de glasvezel van mijn buren vanaf de straat vernieuwen maar knipte op straat de verkeerde kabel door. De KPN liet mij wachten om hun fout te herstellen.
      Een paar weken geleden hoorde ik ook veel klachten over een niet werkende outlook na een update wan Windows 10: het zijn een stelletje knoeiers bij Microsoft

      Comment


      • #4
        Re: outlook 2012

        Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
        Het programma starten niet op en gaf aan dat het opnieuw geïnstalleerd moet worden: ik heb de laatste update van Windows 10 (vrijdag)ongedaan gemaakt, nu werkt het weer.
        Als werd aangegeven dat het opnieuw moest geïnstalleerd worden ... was dit dan niet een betere oplossing?

        Updates worden toch zo goed als zeker noodzakelijk na een tijd en dan is uw keuze enkel uitstel.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment

        Working...
        X