Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moderne kerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Moderne kerk

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Moderne kerk

    Titel had beter geweest: moderne kerk in verval Raymond.
    Wel een heel moeilijk onderwerp om te fotograferen met dat perspectief. Heb je lenscorrectie toegepast om de kerk zelf en de aansluitende toren wat "in haak" te zetten?
    grts,
    Raf.

    Comment


    • #3
      Re: Moderne kerk

      Foto/bewerking met karakter.
      Bovenaan wel beetje krap
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Moderne kerk

        Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
        Titel had beter geweest: moderne kerk in verval Raymond.
        Wel een heel moeilijk onderwerp om te fotograferen met dat perspectief. Heb je lenscorrectie toegepast om de kerk zelf en de aansluitende toren wat "in haak" te zetten?
        grts,
        Raf.
        Ten eerste Raf moet ik je vertellen dat het uitzicht van deze toren met stukje zaal (kerk) de realiteit sterk benaderd, het uitzicht lijkt zo maar naar het schijnt moet dit zo ! Uiteraard heb ik contrast toegevoegd. En begrijp je opmerking tot rechtzetten doch de toren - of wat er moet voor doorgaan - staat in deze weergave recht, uitgezonderd de aanpalende zaal. Ik zet zelden recht omdat ik liever vogel of kikkerperspectief zie en omdat dat 'rechtzetten' zelden een perfecte balans weergeeft in de nabewerking, enkel een technische camera kan dat realiseren.
        Raf en Peter allebei een dikke merci voor de reactie.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Moderne kerk

          Modern of oud, een mooie constructie, komt mooi tot zijn recht met de bg!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Moderne kerk

            Goed gezien Raymond , met sterke beeldopbouw!
            Er is , vele jaren terug een tijd geweest dat de kerk zwaar aan hervormingen heeft gedaan , dit is een goed voorbeeld hoe ze dat architekturaal
            aanpakten.
            Een fraai ding als resultaat dat volgens mij zeker meerdere likjes verf kan gebruiken om de tand des tijds te weerstaan.

            Groetjes
            Maurits

            Comment


            • #7
              Re: Moderne kerk

              Bijna Urbex Raymond, de pastoor moet dringend eens met de schaal rond gaan.
              Vriendelijke groet, laGrange
              http://lagrange.1x.com
              "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

              Comment


              • #8
                Re: Moderne kerk

                Nogmaals een oprechte dank aan bommasien, Maurits en Lagrange voor de waardering. Denk niet dat ze geneigd zijn er een lik verf op te zetten want zoals ik zei ; schijnbaar moet dit het resultaat (uitzicht) blijven.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment

                Working...
                X