Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

JalouvreIII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] JalouvreIII


    Nog iets later... Nog iets hoger. Het wordt tijd om even te pauseren, want het wordt wat waziger in het hoofdje en er rond...


    Inderdaad een iets moeilijker beeld dat eigenlijk in abstract zou moeten staan denk ik, maar ben dus met dat serietje bezig. Kon er moeilijk eentje over laten he.



    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: JalouvreIII

    Pieter ik vind deze eigenlijk de mooiste ,vooral de ruwheid spreekt mij aan ,ook de kleur vind ik mooi ,
    die wolk toont een beetje het einde van de tocht aan ,mooi gedaan

    Comment


    • #3
      Re: JalouvreIII

      Met kadertje, in vierkant formaat en als resultaat
      Mvg Philip

      Comment


      • #4
        Re: JalouvreIII

        Mooi zacht van aard ondanks de hardheid der natuur - is voor mij een natuuropname Pieter. Lekkere sfeer
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: JalouvreIII

          Prachtig haast abstract landschap, je zou de indruk krijgen haast boven te zijn maar in de bergen kunt ge u daar wreed aan mispakken
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: JalouvreIII

            Mooi die ruwheid van de rotsen en daar tegenover die zachte pastelkleuren, knappe opname Pieter

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: JalouvreIII

              merciekes allemaal, ben blij dat ie in de smaak valt. Ikzelf was er dol op, maar hier op BD word ik al eens met mijn voetjes op de grond gezet. soms wel terecht.haha.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: JalouvreIII

                Heel mooi, de kunst zit in de details. De brute kracht tegenover de vluchtige mist.
                https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                Comment


                • #9
                  Re: JalouvreIII

                  Ook erg mooi deze..Knap stuk detail uit dit landschap weten te fotograferen..De mist erbij is de finishing touch..
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment

                  Working...
                  X