Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Floating Leaf + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Floating Leaf + update

    Nog maar een minimalistische. Ik heb even getwijfeld om de foto in Abstract te plaatsen.
    Echter in de Engelstalige bladen die ik lees, wordt dit intimate landscape genoemd, dus daarom maar hier geplaatst.
    Bovendien is het (behalve dat ik er heel veel plezier in heb, en er een nieuwe uitdaging inzie) weer eens wat anders dan een uitgedacht compo met of zonder een zon op de horizon.
    Maar ook dat blijf ik doen hoor.
    Behalve me flink inlezen en foto's kijken, is het een kwestie van je ogen goed ophouden, en met een min of meer tele, een onderwerpje uit een groter landschap trekken.

    Floating Leaf.

    Origineel

    Update.


    Graag op zwart bekijken.
    Dank alvast.
    Last edited by Johan1956; 5 oktober 2017, 10:36.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Floating Leaf

    Denk dat de meesten van ons zo'n plaatje van een blad in het water ooit wel eens hebben gemaakt en persoonlijk blijf ik het mooi vinden
    Mooi met die golfjes, knappe opname Johan

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Floating Leaf

      knap.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Floating Leaf

        Een dubbel gevoel Johan : Het water vind ik heel mooi, het blad vind ik té gemaakt daarentegen, vermoedelijk heb je hiervan een realistische weergave ?
        Misschien zijn de visies ondertussen veranderd doch heb ik dergelijke foto's (bewerkingen) vroeger toegepast en getoond hier op BD met negatief onthaal, ben benieuwd.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Floating Leaf

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Een dubbel gevoel Johan : Het water vind ik heel mooi, het blad vind ik té gemaakt daarentegen, vermoedelijk heb je hiervan een realistische weergave ?
          Misschien zijn de visies ondertussen veranderd doch heb ik dergelijke foto's (bewerkingen) vroeger toegepast en getoond hier op BD met negatief onthaal, ben benieuwd.
          awel dat was ook mijn eerste gevoel ,ik vind de foto echt geweldig ,maar .... dat blaadje wat is daar mee gebeurd ik vermoed dat je het wat teveel hebt wille accentueren ,zou het kunnen ? ik had ook liever het naturel blaadje hier zien drijven ,dan zou hij helemaal top zijn voor mij

          Comment


          • #6
            Re: Floating Leaf

            Mooie opname, maar het blaadje heeft misschien inderdaad wat teveel botox gekregen
            Mvg Philip

            Comment


            • #7
              Re: Floating Leaf

              Waarschijnlijk is het fout gegaan, omdat ik contrast en saturatie stevig had opgetrokken. Maar het blaadje gaat dan ook mee natuurlijk.
              Een update is geplaatst met een gerepareerd blaadje. De vorige zet ik uit zicht.(onder een link)
              Bedankt voor jullie eerlijke opmerkingen. Zeer gewaardeerd !
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Floating Leaf

                Ik vond het ook een mooi geheel met een wat ongelukkig blaadje, er klopte iets niet
                De up is veel beter !
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Floating Leaf

                  Het origineel is me wat klein nu om goed het verschil te kunnen beoordelen...Maar wat ik hier nu zie vind ik toch een waar kunstwerkje...Het idee misschien niet nieuw, maar wel heel mooi uitgevoerd in deze..
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment

                  Working...
                  X