Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

papiersnijder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • papiersnijder

    iemand een idee waar ik een (manuele) papiersnijmachine kan kopen minstens 60 cm snijvlak ?

    bedankt.

  • #2
    Re: papiersnijder

    DAHLE rolsnijmachines kan je tot zeer grote breedtes krijgen.

    Comment


    • #3
      Re: papiersnijder

      Online kantoorartikelen bestellen? Dat doe je bij 4office. Bekijk ons assortiment.
      Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

      Comment


      • #4
        Re: papiersnijder

        Als je deze slechts sporadisch nodig hebt , probeer eens een stalen snijlat en een breekmes .

        Comment


        • #5
          Re: papiersnijder

          Oorspronkelijk geplaatst door Mauritsius Bekijk bericht
          Als je deze slechts sporadisch nodig hebt , probeer eens een stalen snijlat en een breekmes .
          Ja, op zo'n snijmat met ruitjes gaat dat goed.

          Comment


          • #6
            Re: papiersnijder

            Ik gebruik de "rotatrim professional 24". Super tevreden van. Kan je online bestellen bij verschillende zaken.

            Comment


            • #7
              Re: papiersnijder

              hallo,

              Ik gebruik ook een Rotatrim en van het snijden ben ik zeer tevreden, enkel de aanduiding die op de plank staat gedrukt klop niet. (vb 65 cm is in werkelijkheid 64,8 cm) En het is niet deplaats waar de schaal begint die fout is, zo is de afstand tussen 10cm en 20 cm geen 10 cm maar 9 en nog wat.

              Ik heb deze Rotarim gekocht bij Konijnenberg voor een zeer lage prijs (was dit de reden?) en pas na de garantie tijd dit opgemerkt, daar ik die maat aanduiding zeer weinig gebruik. Ik heb er een papieren meter van de Ikea over gekleeft om dit op te lossen.
              Maar snijden doet ze perfect.

              Groetjes
              Paul
              Paul Dhondt
              Secretaris
              Foto - Diaclub Kunst Ligt v.z.w.

              Comment

              Working...
              X