Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jalouvre II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Jalouvre II


    Iets hoger, richting de col du rasoir.




    Dit is de versie zonder kadertje, de versie met kadertje vind je : hier

    Ook nog even dit :
    heb dus weer iets bijgeleerd door deze foto. Het viel me namelijk enorm op dat in mijn browser, Chrome op Windows 7, het mannetje nogal rood aangelopen was, en de rotsen wat rozigachtig. Op firefox is dat dus niet het geval. Meer uitleg vind je hier
    Met dank aan oa. Sieg, vooral ook over die opmerking van chrome en het roodkanaal ! Want dat is exact wat hier aan de hand is. Allen firefox of safari dus (maar jullie zullen dat al wel weten zeker)


    Last edited by Iegienie; 3 oktober 2017, 21:55.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Jalouvre II

    Prachtig zoals de klimmer "lijnt" met de lijnen van de rotswand. Heel fijne opname

    Ziet er bij mij in Chrome uitstekend (en gezond uit)
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Jalouvre II

      voor de early watchers (op firefox en consoorten) : in mijn allereerste versie stond wel een versie zonder kleurprofiel zeker. Ook daar was die te "gezond"... vandaag afgrijselijke dag geweest, ene fout na de andere gemaakt, deze kon er ook nog wel bij.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Jalouvre II

        Ken er niets van, van Chrome en firefox, maar kan wel je foto appreciëren gezien de inhoud en de opbouw van de foto. Knap stukje bergwereld en verraad al het klimwerk dat er nog aankomt.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Jalouvre II

          Heel mooi, Pieter !
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: Jalouvre II

            Vooral de compo vind ik hier prachtig !

            Comment


            • #7
              Re: Jalouvre II

              Knappe compo en al die lijnen die de wandelaar de weg wijzen
              Mooie opname

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Jalouvre II

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Ken er niets van, van Chrome en firefox, maar kan wel je foto appreciëren gezien de inhoud en de opbouw van de foto. Knap stukje bergwereld en verraad al het klimwerk dat er nog aankomt.
                beter kan ik het niet zeggen

                Comment


                • #9
                  Re: Jalouvre II

                  Dat lijkt mij een stevig wandelingske te worden, de man houd er anders precies nog een kloeke pas op na.
                  Mooi ... ik blijf benieuwd uitkijken naar het vervolg totdat je "einde" zegt hé Pieter
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Jalouvre II

                    tis ook een kloeke man hoor. al vijf keer de 1000km gedaan van kom op tegen kanker. en zeggen dat ik em indertijd heb "leren" fietsen. haha. dat hoort em nie graag, maar tis wel een beetje zo. lol.

                    fijne berichtjes, dank u wel.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Jalouvre II

                      Een foto waar goed over nagedacht is. Mooie vlakverdeling en dat streepje groen is net het detail dat het af maakt in al dat grijs.
                      https://www.behance.net/Lynx1966

                      Comment


                      • #12
                        Re: Jalouvre II

                        Zoals reeds geschreven: prachtige compo. Vooral die blik van de wandelaar naar hetgeen nog komen moet.
                        grts,
                        Raf.

                        Comment

                        Working...
                        X