Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Burning sky

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Burning sky

    Kinderdijk gehuld in een zee van kleur.

    Last edited by Ricky93; 3 oktober 2017, 16:45.
    Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

  • #2
    Re: Burning sky

    Mooi moment wederom vastgelegd

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Burning sky

      wat een kleurenpracht en scherpte
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Burning sky

        Speciaal maar fascinerend moment met schitterende herhaling
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Burning sky

          De kleur mag voor mij een beetje meer ingetogen ... maar toch absoluut knap gedaan !
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: Burning sky

            Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
            De kleur mag voor mij een beetje meer ingetogen ... maar toch absoluut knap gedaan !
            Ben exact dezelfde mening toegedaan. Alhoewel je de natuur niet mag onderschatten is het voor mij toch ook een beetje TE.

            Comment


            • #7
              Re: Burning sky

              Absoluut een kei van een compo en moment.
              Van mij zou de saturatie, eerder een zeetje van kleur mogen zijn. (maar ik was er niet bij, hè)
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Burning sky

                dit is zodanig overdreven dat het interessant wordt
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: Burning sky

                  ik vind hem heel knap ,ik weet niet of je hier wat meer punch aan toegevoegd hebt ,maar ik heb zeker al dergelijke fel gekleurde luchten gezien ,waarbij ik zelf de saturatie naar omlaag hebt gedraaid om dat het niet geloofwaardig overkwam ,dus ik vermoed dat het miss wel echt zou kunnen zijn ,ik vind het vooral mooi met het brugje die juist openstaat en de spiegel erbij ,knap

                  Comment


                  • #10
                    Re: Burning sky

                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    ik vind hem heel knap ,ik weet niet of je hier wat meer punch aan toegevoegd hebt ,maar ik heb zeker al dergelijke fel gekleurde luchten gezien ,waarbij ik zelf de saturatie naar omlaag hebt gedraaid om dat het niet geloofwaardig overkwam ,dus ik vermoed dat het miss wel echt zou kunnen zijn ,ik vind het vooral mooi met het brugje die juist openstaat en de spiegel erbij ,knap
                    Hier valt me iets interessant op Patrick, daarom deze bijkomende reactie. Je hebt al dergelijke luchten meegemaakt en sommige foto's van je getuigen dit en je hebt de saturatie bijgewerkt omdat het anders ongeloofwaardig zou overkomen ! Nogmaals : Er zijn onnoemlijk verschillende soorten luchten in kleur en licht, waarom moeten deze dan gemanipuleerd worden - waarom aanvaardt men nu eens niet luchten zoals ze zijn ... ik begrijp dat niet
                    In feite is dit een algemene reactie en niet op de persoon zelf (bopatje) doch vond ik dit een goede voorzet om op te reageren.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Burning sky

                      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                      Hier valt me iets interessant op Patrick, daarom deze bijkomende reactie. Je hebt al dergelijke luchten meegemaakt en sommige foto's van je getuigen dit en je hebt de saturatie bijgewerkt omdat het anders ongeloofwaardig zou overkomen ! Nogmaals : Er zijn onnoemlijk verschillende soorten luchten in kleur en licht, waarom moeten deze dan gemanipuleerd worden - waarom aanvaardt men nu eens niet luchten zoals ze zijn ... ik begrijp dat niet
                      In feite is dit een algemene reactie en niet op de persoon zelf (bopatje) doch vond ik dit een goede voorzet om op te reageren.
                      dat klopt Raymond ,ik heb niet gezegd dat TP dit moet doen ik zeg alleen dat ik het wel al heb gedaan omdat ik dergelijke reacties dan verwacht ,van" hier is teveel saturatie gebruikt " ik heb idd al luchten meegemaakt waarvan ik het zelf met moeite kon geloven ,de natuur is werkelijk onwaarschijnlijk soms ,gelukkig maar

                      Comment


                      • #12
                        Re: Burning sky

                        Speciaal luchtje ! Knappe compo ook
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Burning sky

                          gave kleuren hoor, mooie foto
                          Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                          Our English website: www.kaichitravel.com
                          Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Burning sky

                            Foto is genomen en bewerkt met als drijfveer een fine-art edit aan de plaat te geven, de kleuren zijn dus wel wat versterkt. De intense kleurschakeringen in de lucht, daar is de edit op gebouwd.

                            Overigens heb ik diverse keren zonsondergangen gezien met intensere kleuren dan deze plaat. Enkel had ik toen niet de beschikking tot het fraaie landschap van Kinderdijk...
                            Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

                            Comment

                            Working...
                            X