Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleurrijk.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Kleurrijk.....

    wat ben ik ?



    Groetjes Katrien
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Kleurrijk.....

    Mooie kleurrijke verzameling Katrien !
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

    Comment


    • #3
      Re: Kleurrijk.....

      Een bont allegaartje met een midden-aandachtspunt. En dat laatste komt mij wat zwak over (kleur) ten opzichte van de kameraadjes er rond. Als inhoud zou ik het durven omschrijven als een rommelig bolletjes verzameling die op zoek zijn naar een passend deksel waaruit uiteindelijk toch een winnaar komt (die wat feller had mogen zijn).
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Kleurrijk.....

        Mooi, het oogt wat wanordelijk en dat op zich is niet gemakkelijk

        Ik gok op snoep !
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Kleurrijk.....

          Bedankt voor de comments, ik moet jullie gelijk geven inzake de slordigheid, het is niet van mijn gewoonte
          toch moet ik nu bekennen dat ik het eens met opzet niet zo afgeborsteld heb gewerkt, meer het speelse ingestoken.
          @Frakske idd het is chocolade, is ook een van de redenen dat ik het speels deed want die smolt nogal vlug

          Groetjes Katrien
          Groetjes Katrien
          Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

          Comment


          • #6
            Re: Kleurrijk.....

            Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
            Bedankt voor de comments, ik moet jullie gelijk geven inzake de slordigheid, het is niet van mijn gewoonte
            toch moet ik nu bekennen dat ik het eens met opzet niet zo afgeborsteld heb gewerkt, meer het speelse ingestoken.
            @Frakske idd het is chocolade, is ook een van de redenen dat ik het speels deed want die smolt nogal vlug

            Groetjes Katrien
            Smakelijk. Voor mij moet het niet mooi uitgelijnd zijn, een wanorde kan zelfs heel boeiend zijn dus dat zit goed.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Kleurrijk.....

              Ik vind vooral de reflectie mooi.
              groetjes, moniq (BD1321BE)

              A picture paints a thousand words

              Comment

              Working...
              X