Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D3200 probleem, geraak er niet aan uit.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D3200 probleem, geraak er niet aan uit.

    Hoi hoi,

    Sedert gisteren weigert mijn D3200...... vorige week nog gebruikt....

    Bij het plaatsen van de opgeladen batterij gaf het toestel geen teken van leven meer, enkel nog een lampje dat knippert (zie foto )

    Ook een andere batterij bracht geen soelaas.....

    Iemand die weet wat een eventuele oplossing hier voor is of wat de oorzaak is.

    Alvast bedankt voor een antwoord hieromtrent.

    Groeten

    Johan

  • #2
    Re: Nikon D3200 probleem, geraak er niet aan uit.

    Het lampje dat u toont is het toegangslampje voor de geheugenkaart. Bijgevolg moet u waarschijnlijk in die richting zoeken.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D3200 probleem, geraak er niet aan uit.

      Ja, zit vlak naast die gleuf.

      Wat mij ook opviel, kaartje kan niet meer geblokkeerd worden, zet zich niet meer vast in toestel, ook ander kaartje niet.

      Is dat misschien het probleem en op te lossen : doe het zelf ???

      Johan

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D3200 probleem, geraak er niet aan uit.

        Als het niet aan het kaartje zelf ligt, dan zal de oorzaak in het toestel te zoeken zijn. Iets mechanisch en meer iets voor een reparateur, denk ik.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D3200 probleem, geraak er niet aan uit.

          Zo, de reden is gevonden.....

          Na het checken op andere camera (zelfde D3200) zie ik dat in mijn camera onderaan in de gleuf voor de kaart het koperwerk beschadigd is, de boel ligt een beetje door elkaar.

          Wordt dus open gooien, echter vind weinig info terug op internet aangaande de D3200...... ergens binnensteken kost mij gewoon een nieuw toestel, ik spreek uit ervaring dus wel zelf wat knutselen zodra ik ergens deftige uitleg vind en de nodige onderdelen.

          Tips uiteraard zeeeeeeeer welkom.

          Johan

          Comment

          Working...
          X