PDA

Volledige versie bekijken : [Showcase] Molse meren III

Red Falcon
30 september 2017, 00:44
https://i.imgur.com/hnWQ4H7.jpg

Bedankt voor het kijken.

K.photo
30 september 2017, 07:35
Mooi beeld met goede compositie. Mag iets warmer en met meer kleur afgewerkt worden.

Smets84
30 september 2017, 07:45
Een sterke compo en een schilderachtig mooie opname :G.
Ook de weerspiegelingen in het water ogen zeer aangenaam.

Mvg.,
Smets84.

Johan1956
30 september 2017, 10:23
Mooi om met die opening aan de linkerkant te beginnen. :G Fraaie diepte ook !
De kleuren in de weerspiegeling zijn prachtig, en met een perfecte lichtbalans. Zo hoort het !

Red Falcon
30 september 2017, 17:21
Jawadde, heel mooie commentaren.
Bedankt heren. :G

(PS: Niet overdrijven hť Johan.)

B.Bibber
30 september 2017, 18:01
Mooi stukje natuur van hier in BelgiŽ :G ,foto verdiend die mooie commentaren , goed gedaan :G

MVG

bopatje
30 september 2017, 18:34
idd heel mooi Luc ,heel veel rust in deze foto ,de glans op het water is ook heel mooi ,ook de compo (mooi uit de hoek ) is heel mooi ,mocht miss iets helderder voor mij ,maar is geen afbreuk van de foto :G

Red Falcon
30 september 2017, 20:56
Mooi stukje natuur van hier in BelgiŽ :G ,foto verdiend die mooie commentaren , goed gedaan :G

MVG

Thx, doet idd. deugd na zolang afwezig te zijn geweest. :G

idd heel mooi Luc ,heel veel rust in deze foto ,de glans op het water is ook heel mooi ,ook de compo (mooi uit de hoek ) is heel mooi ,mocht miss iets helderder voor mij ,maar is geen afbreuk van de foto :G

Danke Patje, mocht mss iets donkerder maar eigenlijk was het al donker aan het worden, enfin ja de zon zakte verder weg. Aan de kleuren in de foto is niet gekomen en er zat ook enkel een lensprotector filter van Marumi op de lens.

G.R.
1 oktober 2017, 16:58
Mooi beeld met goede compositie. Mag iets warmer en met meer kleur afgewerkt worden.
Ben dezelfde mening toegedaan.

blauwzwart
1 oktober 2017, 20:57
knappe rustgevende plaat
Peter

Sieg
2 oktober 2017, 16:08
Mooie opname Luc met een mooi gekozen compo, wat me vooral opvalt is de perfecte belichting in zowel de lichtere delen en de schaduwdelen

grts
Sieg

Red Falcon
2 oktober 2017, 22:54
Dank iedereen voor de mooie commentaren.

geert62
5 oktober 2017, 23:06
mooi. :G
bekeken na de latere.
krachtige foto, goed in al zijn aspecten.
De andere "Molse meren" lijken me meer documentair, bevestigen dat er in Mol meren zijn . ( punt)

( eigenlijk een oordeel in een showcase over een oordeel)

grten, Geert

jos82
7 oktober 2017, 21:49
Weet niet of ik ze nu allemaal gezien heb, zowiezo 1,2, en nu deze, en dan springt deze er toch voor mij dik boven uit...Vooral de beetje schilderachtige afwerking kan me erg bekoren hier..Erg mooi Luc..:G

Frakske
8 oktober 2017, 23:00
Ik vind deze ook wel de mooiste van deze die ik zag :G