Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wildspitze

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Wildspitze

    Hoog boven heb je een uitzicht over gletsjer en toppen. Ben al geruime tijd bezig met me een eigen stijl aan te meten in kleurfotografie en dit is de eerste in de hopelijk lange rij die nog zal volgen. Misschien merk je het niet dadelijk doch er is een wezenlijk verschil. Zonder verder uit te wijden en wachtend op jullie mening :

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Wildspitze

    Knappe foto van deze bergtoppen en mooie kleuren en het wit is mooi wit op mijn scherm

    MVG

    Comment


    • #3
      Re: Wildspitze

      De voorgrond is misschien een beetje hard, maar ik dit alvast smaken
      Mvg Philip

      Comment


      • #4
        Re: Wildspitze

        Dit is een mooie hoor..Wat me vooral opvalt is het contrast van de ruwe bergen tov de vrij zachte lucht en de wolk in het dal...Knap..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Wildspitze

          Een knappe botsing tussen hard en zacht
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Wildspitze

            Een beeld dat meteen op je afspringt. Het doet iets dus alleen daarom al geslaagd. In de compo mooi gebruikt gemaakt van een (omgekeerde) driehoeken die het beeld echt boeiend maken. Sterk en zacht in één beeld
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Wildspitze

              De eerste reacties zijn al binnen en alvast bedankt voor het goede onthaal.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Wildspitze

                Heel mooi hoe de nevel op de gletsjer ligt. En mooie diepte door de rotsen in de voorgrond.
                Wel een beetje softe verscherping, waardoor wat detail verloren gaat, naar mijn mening.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Wildspitze

                  Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                  Een knappe botsing tussen hard en zacht
                  beter kan ik het niet zeggen ,super

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wildspitze

                    Heel speciaal met die warmere tinten onder en koelere bovenaan de foto en daartussen die spierwitte wolkenband over de gletsjer.
                    grts,
                    Raf.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wildspitze

                      Als fervent bergwandelaar (jammer genoeg geweest) kan ik meer dan genieten van dergelijk berglandschap G.R.
                      Maar zie ik daar geen lichtbruine strook/waas in de sneeuw langs de bruine rotsen (?)
                      Waarschijnlijk door één of andere bewerking, want het is het bruin van de rotsen dat je terug ziet in het wit.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wildspitze

                        knappe plaat met veel dynamiek
                        Peter
                        mijn website : klik

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wildspitze

                          knappe foto.

                          als bergwandelaar zou ik me zorgen beginnen maken als die mist naar beneden aan't rollen is van over de kam.

                          geert.
                          Last edited by geert62; 1 oktober 2017, 20:22.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wildspitze

                            ben niet helemaal fan van de technische bewerking. zoals Djivan zegt, die bruin schuin over de mistbank stoort wat, eenmaal je er begint op te letten.

                            ben wel benieuwd of dit een recente foto is, en wat je stijlontwikkeling verder zal geven. want het is uiteraard niet omdat ik niet helemaal volg, dat dit geen uiterst boeiend experiment zou zijn !
                            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wildspitze

                              Mooie opname Raymond en dankzij die rosten in de voorgrond verkrijg je wel veel diepte, doch lijkt het net op ze er niet bijhoren door het warme en koude
                              Heel apart beeld maar wel indrukwekkend

                              grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

                              Comment

                              Working...
                              X