Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terras met zeezicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Terras met zeezicht

    Eens totaal mijn voeten geveegd aan de derdenregel ivm horizon en huisje .

    Last edited by Guest17; 30 september 2017, 11:25.

  • #2
    Re: Terras zeezicht

    Zolang de mat het goed blijft doen is dat geen probleem Het accent vraagt de volle aandacht en staat bang teruggetrokken in de rotsen voor het aanvallende water. Mooi van inhoud en sfeer, de horizon hoefde voor mij zelfs niet
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Terras zeezicht

      Knappe scherpe foto ,mooi met dat opspattend water zie de foto even graag met of zonder lucht

      MVG

      Comment


      • #4
        Re: Terras zeezicht

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Zolang de mat het goed blijft doen is dat geen probleem Het accent vraagt de volle aandacht en staat bang teruggetrokken in de rotsen voor het aanvallende water. Mooi van inhoud en sfeer, de horizon hoefde voor mij zelfs niet
        Oorspronkelijk geplaatst door B.Bibber Bekijk bericht
        Knappe scherpe foto ,mooi met dat opspattend water zie de foto even graag met of zonder lucht

        MVG
        Ik heb ook getwijfeld qua al dan niet met horizon, maar deed het uiteindelijk met horizon omdat ik zonder horizon het bovenste van de rots rechts kwijt was. Maar misschien zie ik dit wel verkeerd en is het bovenste van die rots niet zo belangrijk (?).

        Comment


        • #5
          Re: Terras zeezicht

          Zonder de horizon wordt de rots rechtsboven mij iets te abrupt afgesneden. Ik zou niets aan de compo in deze opname wijzigen.
          Die horizon staat zeer hoog, hetgeen niet gebruikelijk is, maar mij stoort dat alleszins niet; de voorgrond is op z'n zachtst gezegd boeiend en geanimeerd.

          Geslaagde opname dus.

          Mvg.,
          Smets84.

          Comment


          • #6
            Re: Terras zeezicht

            Een heel mooi zeeschap, met die woest beukende goven. Lekker toch om eens eigenwijs met de horizon te doen !
            Vind de afwerking wel redelijk zwaar
            in de zwarten.
            Last edited by Johan1956; 30 september 2017, 13:03.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Terras zeezicht

              Knappe foto, goede contrasten.

              Die "regel van drie" ... als je weet dat die bedacht is door een matig 18e eeuwse schilder die onmiddellijk na publicatie al bekritiseerd werd door zijn meer begenadigde collega"s ...
              Het blijft mij een raadsel waarom zoveel fotografen daaraan blijven vastklampen, misschien bij gebrek aan eigen creatief inzicht ...

              Comment


              • #8
                Re: Terras zeezicht

                Ik testte ook direct de lucht weg.Maar ook zo mooi beeld met heerlijk opspattend water!
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment


                • #9
                  Re: Terras zeezicht

                  Mooi zoals hij is. Afblijven. Ik vind de compositie en contrasten bijzonder goed
                  https://www.behance.net/Lynx1966

                  Comment


                  • #10
                    Re: Terras zeezicht

                    zalige foto, Ivan.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Terras zeezicht

                      Ik ben het ook eens met je keuze ivm horizon. Mooie foto.
                      Mvg Philip

                      Comment


                      • #12
                        Re: Terras zeezicht

                        Mooie opname Ivan en regels zijn er om gebroken te worden

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment

                        Working...
                        X