Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Molse meren II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Molse meren II






    Hetzelfde meer maar nu tussen de bomen, struiken en ander groen een weg moeten banen om een mooie compositie te hebben.
    Hopelijk kunnen jullie die foto appreciëren. Maar er komen er nog.





    Bedankt voor het kijken.




    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Molse meren II

    Als ik een vergelijking moet maken, wat ik niet graag doe, komt deze foto op alle gebied voor de vorige
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Molse meren II

      Ik vind deze persoonlijk wat minder dan de vorige ,van kleur en van scherpte in de verte maar voor tussen de struiken te kruipen toch nog een

      MVG

      Comment


      • #4
        Re: Molse meren II

        Deze bevalt me ook meer dan de vorige. Mooi beeld !
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Molse meren II

          De kleuren zijn inderdaad warm, maar dat was ook zo want de zon was aan het ondergaan (rechts in de foto) de zon zelf zag ik wel niet.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Molse meren II

            het zijn juist de warme kleuren die de sfeer van deze doorkijk maken. tof.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Molse meren II

              een mooie doorkijk Luc ,al geef ik de voorkeur aan 1 en 3 ,hoewel deze ook perfect is uitgevoerd

              Comment


              • #8
                Re: Molse meren II

                Mooie doorkijk, maar ik voel toch een lichte neiging om een takkenschaar te pakken.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Molse meren II

                  Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                  Mooie doorkijk, maar ik voel toch een lichte neiging om een takkenschaar te pakken.
                  Hahaha, ik ook hoor Johan, want te midden van dat meer was een klein eilandje en dat wou ik erop.
                  Maar helaas een beter standpunt kon ik niet vinden.
                  Eigenlijk had ik aan de andere kant van het meer gemoeten, helaas geen weg gevonden om daar te geraken en dan ging ik ook tegen de ondergaande zon in moeten fotograferen.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Molse meren II

                    Mooi doorkijkje, al is het misschien wat veel takken in de voorgrond
                    Redelijk warme afwerking maar dat past hier wel bij

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment

                    Working...
                    X