Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon batterij EN-EL3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon batterij EN-EL3

    Hello iedereen,

    Heb een batterij voor mijn D70 besteld bij : http://www.eurobatterie.com/sitepage...=3&cat=&manuf=
    Heeft iemand hier ervaring mee ?
    Volgens de gegevens is het een EN-EL3 7.4V 1400mAh. Dus dit lijkt mij dezelfde capaciteit als de originele. Prijs met verzending 17.75 €. Ben benieuwd !

    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Re: Nikon batterij EN-EL3

    Ik heb er ook zo'n en heb er niet over te klagen werkt zeker even goed
    [Nikon D5100 & Nikon D70]
    [Yves en Liesbeths blog Resort]

    Comment


    • #3
      Re: Nikon batterij EN-EL3

      Hallo iederen,

      De bestelling van de batterij die ik geplaatst heb op 22 sept. bij bovenvermeld bedrijf is nog steeds niet binnen, niettegenstaande het bedrag reeds van mijn rekening werd gedebiteerd.
      Heb een mailtje gestuurd dat ik deze manier van handel drijven niet apprecieer. Zijn er mensen die dergelijke ervaringen hebben met dit bedrijf.

      Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Nikon batterij EN-EL3

        Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
        Hallo iederen,

        De bestelling van de batterij die ik geplaatst heb op 22 sept. bij bovenvermeld bedrijf is nog steeds niet binnen, niettegenstaande het bedrag reeds van mijn rekening werd gedebiteerd.
        Heb een mailtje gestuurd dat ik deze manier van handel drijven niet apprecieer. Zijn er mensen die dergelijke ervaringen hebben met dit bedrijf.

        Groetjes,
        Pol.

        Voor 14,98 Euro kun je nu al op 22 plaatsen in de Benelux de vervangbatterijen halen voor de Nikon EN-EL3
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #5
          Re: Nikon batterij EN-EL3

          @OTTO spijtig ik heb naar TOP-FOTO.DE moeten rijden voor mijne nieuwe canon 20D want ik sta op UWE ZWARTE LIJST laat me daar maar staan hoor TOP-FOTO.DE is de best mij heb de gezien salut.

          Comment


          • #6
            Re: Nikon batterij EN-EL3

            Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
            Voor 14,98 Euro kun je nu al op 22 plaatsen in de Benelux de vervangbatterijen halen voor de Nikon EN-EL3
            Mocht één van die plaatsen nu ook nog toevallig in West-Vlaanderen liggen, dan zou dat formidabel zijn.

            seppuku.

            Comment


            • #7
              Re: Nikon batterij EN-EL3

              Dag iedereen,

              Vandaag eindelijk de batterij van http://www.eurobatterie.com/sitepages/digcambat.asp voor mijn D70 binnen gekregen, maar er zijn problemen met de afmetingen .
              De batterij moet nl. met nogal wat weerstand in het batterijhuis geduwd worden met alle gevolgen vandien.
              De originele Nikon-batterij glijdt zonder enige weerstand in het batterijhuis en komt er bijgevolg even vlot weer uit.
              Maar het is telaat vooraleer je beseft dat dit alleen maar voor problemen kan zorgen. Heb gelukkig na veel prutsen en schudden het ellendige stuk er weer uitgekregen.
              Iedereen weze bij deze verwittigd bij een eventuele aankoop bij dit bedrijf. Het gaat hier dus niet om de originele Nikon-stukken. Dit is weer eens een les dat men er beter aan doet meer te betalen voor degelijk merkmateriaal.

              Groetjes,
              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Re: Nikon batterij EN-EL3

                ik heb een EN-EL3 besteld bij Vasa www.powerinnumbers.com.au

                heeft wat minder capaciteit en past even goed als de originele
                maar is wel stukken goedkoper
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon batterij EN-EL3

                  Ik heb destijds in maart twee EN-EL3 batterijen gekocht bij sabahoceanic: 7.4V/Li-ion 1300mAh voor minder dan € 19 per stuk (weet de prijs niet precies meer..). Deze batterijen voldoen prima! Gaan net zo lang mee als de originele, opladen gaat prima, ze passen uitstekend in de camera!

                  Gert
                  Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

                  Comment

                  Working...
                  X