Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peppi en Kokki

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Peppi en Kokki


    Echt geen flauw idee waarom deze titel bij deze foto in mijn hoofd speelt.



    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Peppi en Kokki

    Laurel & Hardy had ook nog gekunnen ...
    Mooie opname Pieter met nog voldoende detail in de donkere delen, de pastelkleuren in de achtergrond passen er heel goed bij

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Peppi en Kokki

      Awel merci hé, nu zit ik "tuut tuut boing boing" te neuriën

      Mooi rustgevend beeld door de zachte afwerking.
      Mvg Philip

      Comment


      • #4
        Re: Peppi en Kokki

        Je hebt weer 2 fotogenieke boompjes gevonden..Heel mooi in dat mistige sfeertje..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Peppi en Kokki

          Of Suske en Wiske. Mooi in beeld gezet!

          Comment


          • #6
            Re: Peppi en Kokki

            Volledig uit men comfortzone maar wel genieten van dit beeld ...heerlijk om naar te kijken en zelfs wel in te kaderen....
            Ga verder niks schrijven omdat ik er te weinig van ken....genieten doe ik wel...

            Groeten
            Freddy
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment


            • #7
              Re: Peppi en Kokki

              Droevige vochte sfeer maken deze foto met een interessante tweeling tot een emotionele foto, dus het woord 'mooi' gebruik ik hier bewust niet. Ik zou dit beeld nog een heel verhaal meegeven, doe dit niet maar betekent wel dat ik deze foto fantastisch vind
              Spijtig van de blur
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Peppi en Kokki

                Mooi met sobere kleuren, en veel sfeer. Meer kleur zou de sfeer verminderen.
                https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                Comment


                • #9
                  Re: Peppi en Kokki

                  Knap,bomen hebben altijd al iets mysterieus met deze sfeer en kleuren word het alleen nog versterkt

                  MVG

                  Comment


                  • #10
                    Re: Peppi en Kokki

                    Knap, het lijkt wel een foto die gemaakt is door een boomenmensch
                    Nu weet ik eindelijk waar Johan ook die peppi en kokki vandaan haalde
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Peppi en Kokki

                      Inderdaad een speciaal duo, deze twee bomen, goed opgemerkt.
                      En in deze weersomstandigheden met de bomen als silhouet tegen de mistige achtergrond doch met schemerlucht, levert het u een uitermate knap beeld op.

                      Mvg.,
                      Smets84.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Peppi en Kokki

                        niets mis met de foto ,integendeel op alle vlakken heel knap genomen ,maar het onderwerp spreekt mij iets minder aan , maar de uitvoering is prima

                        Comment


                        • #13
                          Re: Peppi en Kokki

                          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                          niets mis met de foto ,integendeel op alle vlakken heel knap genomen ,maar het onderwerp spreekt mij iets minder aan , maar de uitvoering is prima
                          bedankt voor de nagekomen berichtjes.

                          en tja, patrick, ik zal je moeten teleurstellen, bomen fotograferen is nu eenmaal één van mijn absolute top-liefhebberijen. Alvast mijn excuses voor nog komende dergelijke foto's... :-))
                          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Peppi en Kokki

                            Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                            bedankt voor de nagekomen berichtjes.

                            en tja, patrick, ik zal je moeten teleurstellen, bomen fotograferen is nu eenmaal één van mijn absolute top-liefhebberijen. Alvast mijn excuses voor nog komende dergelijke foto's... :-))
                            Doe maar gerust je ding Pieter, het zou saai zijn moest iedereen hetzelfde fotograferen hè [emoji12]

                            Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

                            Comment

                            Working...
                            X