Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stoppennnnnnn+update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Stoppennnnnnn+update

    280817DSC_4807-bd-web - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr

    update : (Halo verwijdert en iets meer verscherping toegepast)

    280817DSC_4807web-up - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    Last edited by freddy69; 28 september 2017, 21:45. Reden: Halo verwijdert
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Stoppennnnnnn

    Mooi moment vastgelegd Freddy, altijd een dankbaar onderwerp die Ganzen
    Ik kan me vergissen maat ik zie rond alle donkere delen een lichte halo, tevens mist deze toch de scherpte die we ondertussen gewoon zijn van jou

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Stoppennnnnnn

      Mooi moment vastgelegd Freddy, altijd een dankbaar onderwerp die Ganzen
      Ik kan me vergissen maat ik zie rond alle donkere delen een lichte halo, tevens mist deze toch de scherpte die we ondertussen gewoon zijn van jou

      grts
      Sieg
      De scherpte is mss idd niet zo top...ligt op de kop van de voorste gans....was wel min og meer de bedoeling....die halo is er idd ga me morgen nog eens zien hoe ik die wegkrijg....heb het geweten maar terug ff googelen....
      Toch bedankt siegfried voor je zoals steeds opbouwende commentaar,,,,👍
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Re: Stoppennnnnnn

        Veel beter nu Freddy

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Stoppennnnnnn

          Ik ben hier al enkele keren komen kijken en vind dat er iets vreemds aan is.
          Heb je die achterste ganzen vervaagd? Ze lijken zo plastiekerig. Moeilijk uit te leggen.

          Johan

          Comment


          • #6
            Re: Stoppennnnnnn+update

            Heb je die achterste ganzen vervaagd? Ze lijken zo plastiekerig. Moeilijk uit te leggen.
            Neen johan niet vervaagd (ben daar al een tijdje meegestopt op aanraden van meerdere mensen hier op bd, en dus men leske geleerd)
            Het enige wat ik deed is met de camera mee bewegen in de ganzen hun vlucht en in de bewerking de schaduw/hooglichten wat bijgewerkt en in de update halo weggewerkt en de voorste gans wat verscherpt..
            That's all....weet niet zo direct waarvan het effect is dat jij ziet....maar toch bedankt voor je eerlijk commentaar...vandaar ook men plaatsing als "oordeel" ik wist ook niet echt wat ik ervan moest denken...

            Groetjes
            Freddy
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment


            • #7
              Re: Stoppennnnnnn+update

              Prachtig actietafereel en mooi vastgelegd Freddy. Het enige wat bij mij opvalt in de update is wat teveel contrast (of clarity?) zodat de foto te weinig natuurlijk overkomt. Het algemeen beeld is ook zeer licht. Ik zou naar iets donkerder gegaan hebben. Persoonlijke mening natuurlijk maar toch mooi om zo iets te kunnen fotograferen.
              grts,
              Raf.

              Comment

              Working...
              X