Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pic-nic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] pic-nic

    Skerwink Trail, Discovery Trail, Newfoundland

    DSC_7839 by Raf Strobbe, on Flickr

    ISO 200 18 mm f 9 1/320

    Foto van op de pic-nic plaats:
    DSC_7841 by Raf Strobbe, on Flickr

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

    Raf.
    Last edited by muesli; 26 september 2017, 16:34.

  • #2
    Re: pic-nic

    De reling en mensen staan er eigenlijk maar half op dus hebben mijns inziens niet echt een meerwaarde tenzij natuurlijk voor jou persoonlijk als herinnering. De keuze van de twee bomen als kadrerend effect vind ik nogal zwaar. Een foto genomen van het landschap vanaf de picknik plaats zelf had denk ik hier mooier geweest
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: pic-nic

      Ik moet Kurt wel bijtreden Raf, dus we kijken al uit naar de opname vanaf de picknick plaats
      Zou er wel zelf ook een tijdje kunnen vertoeven, prachtig zicht lijkt het me maar zeker ook niet ongevaarlijk

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: pic-nic

        De bomen verstoren wel dit mooie uitzicht mi
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: pic-nic

          Ik doe maar een slag hoor, maar als je'm nou vierkant zou uitsnijden waardoor die 2 voorste bomen links het beeld niet meer verstoren ?
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: pic-nic

            Hi Kurt, Sien, Sieg en philitalia,
            Ik heb een foto bijgevoegd (voordeel van het posten in "oordeel") genomen vanaf de pic-nic plaats zelf.
            Persoonlijk vond ik dat mijn eerste foto (van hoger met bomen als voorgrond) meer diepte had en dat de mensen die daar beneden zaten hun pic-nic te verorberen een toegevoegde waarde hadden. Ik ben benieuwd of jullie de tweede foto beter vinden.
            Met kinderen is het daar zeker niet ongevaarlijk: afgronden direct naast het weggetje op veel plaatsen. Aan het begin staan grote waarschuwingsborden "high cliffs" enz. en dat het op eigen risico is dat je dit doet. Maar het is er wel zeer mooi. Deze trail werd enkele jaren geleden verkozen binnen de top 10 van mooiste hiking trails ter wereld.
            grts,
            Raf.

            Comment


            • #7
              Re: pic-nic

              ik vind vooral de 2de foto een heel stuk beter ,veel rustiger en vooral mooi zicht op die mooie kliffen

              Comment


              • #8
                Re: pic-nic

                Knappe opname die 2de Raf, prachtige rotskust hoor

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: pic-nic

                  2de opname is zeer mooi.
                  Je had die gerust als "nieuwe discussie" mogen plaatsen ... of even in de titel aangeven dat je hem hebt geplaatst (dan komen de mensen nog eens een keertje kijken ).
                  Mvg Philip

                  Comment

                  Working...
                  X