Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

streng kijkende arenden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] streng kijkende arenden

    Deze twee bald eagles zaten op de top van een smalle hoge rots in de oceaan. Het gras dat je ziet is bijna de hele top van die rots. Ik stond op de rand van de klippen recht tegenover die alleenstaande rots in zee. Sommigen onder u zullen zeggen dat een hoger standpunt mooier ware geweest maar helaas onmogelijk (tenzij het gebruik van een drone maar daar ben ik geen voorstander van). Dat je twee dergelijke arenden tegelijk ziet zitten is niet evident. Bovendien keken ze met een strenge blik naar de fotograaf en naar elkaar.

    DSC_7874 by Raf Strobbe, on Flickr

    ISO 200 200 mm f 5 1/1600

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

    Raf.

  • #2
    Re: streng kijkende arenden

    Prachtige soort is het toch en vooral ze stralen iets majestueus uit

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: streng kijkende arenden

      Mooi Raf, ook hoe ze je in de gaten houden met hun blik is bijzonder mooi....200mm dus ver waren ze niet van je vandaan....super ...maar ook wel bangelijk vanop die klip...brr

      Groetjes
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Re: streng kijkende arenden

        Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
        Mooi Raf, ook hoe ze je in de gaten houden met hun blik is bijzonder mooi....200mm dus ver waren ze niet van je vandaan....super ...maar ook wel bangelijk vanop die klip...brr

        Groetjes
        Freddy
        Bedankt Freddy,
        Om een beter idee te hebben van de plaats waar die arenden zaten en waar ik stond heb ik volgende foto bijgevoegd. Die twee puntjes boven op die alleenstaande rots zijn de bald eagles.

        DSC_7871 by Raf Strobbe, on Flickr

        grts,

        Raf.

        Comment


        • #5
          Re: streng kijkende arenden

          Wow....die totaal foto....daar zou ik niet durven te gaan staan vrees ik....en mooi om die twee stipkes uitgelicht te zien

          Thx raf..
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment


          • #6
            Re: streng kijkende arenden

            Indrukwekkend Raf, en waar stond je dan zelf ?

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: streng kijkende arenden

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Indrukwekkend Raf, en waar stond je dan zelf ?

              grts
              Sieg
              Hallo Sieg,
              Bedankt voor je reactie!
              Ik stond ongeveer rect tegenover de rots met die arenden (dus op de kliffen links van de rots met de arenden). Was geen gemakkelijke klus want ik heb wat tussen de bomen en struiken moeten klauteren tot aan de rand en dan wat takken weggedaan om erdoor te kunnen fotograferen.
              En ik was niet de enige want een Canadese fotografe probeerde hetzelfde en we hebben samen een wegje gebaand tot we vrij zicht kregen.
              grts,
              Raf.

              Comment


              • #8
                Re: streng kijkende arenden

                Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                Hallo Sieg,
                Bedankt voor je reactie!
                Ik stond ongeveer rect tegenover de rots met die arenden (dus op de kliffen links van de rots met de arenden). Was geen gemakkelijke klus want ik heb wat tussen de bomen en struiken moeten klauteren tot aan de rand en dan wat takken weggedaan om erdoor te kunnen fotograferen.
                En ik was niet de enige want een Canadese fotografe probeerde hetzelfde en we hebben samen een wegje gebaand tot we vrij zicht kregen.
                grts,
                Raf.
                Ferm werk Raf en zeker niet ongevaarlijk lijkt me

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment

                Working...
                X