Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pragser Wildsee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Pragser Wildsee

    Of misschien kennen jullie het als Lago di Braies. De parel onder de Alpenmeren ... zo zeggen ze zelf.




    Dank voor het kijken
    Mvg Philip

  • #2
    Re: Pragser Wildsee

    Wel weer jammer dat er z'n witten lijn langs de boomgrens loopt. Enig sinds ook een gebrek aan scherpte.

    Beeldopbouw is goed.

    Comment


    • #3
      Re: Pragser Wildsee

      Voor mij is deze zeker scherp genoeg, mooie natuurlijk ogende opname
      Goed gekozen compo en op het juiste moment met dat bootje in beeld, dat geeft de grootte goed weer

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Pragser Wildsee

        mooi postkaartje van een vakantiestreek. het groenblauwe in het meer lijkt er wat over, maar met gletcherwater kan je nu eenmaal alle kanten uit.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Pragser Wildsee

          Zeker een mooie hoor..Scherpte lijkt mij ook niks mis mee te zijn.
          Compo mooi met de bergkammen links en rechts vanuit de hoeken...Lijkt me een mooi plekje om een middagje te vertoeven..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Pragser Wildsee

            Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
            mooi postkaartje van een vakantiestreek. het groenblauwe in het meer lijkt er wat over, maar met gletcherwater kan je nu eenmaal alle kanten uit.
            De kleur van het water is daar zo Pieter, zelfs nog groener, afhankelijk vanwaar je het meer fotografeert en de lichtomstandigheden ! Echt een interessante omgeving en mooi vastgelegd
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Pragser Wildsee

              Mooie pano van dit meer
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment


              • #8
                Re: Pragser Wildsee

                Zoals Raymond zei is de kleur daar echt zo groen.
                Jammer genoeg moet je er tegenwoordig wel vroeg genoeg aankomen of er is geen parkeerplaats meer. Het plaatsje is dankzij een serie op de Italiaanse tv de laatste jaren een enorme publiekstrekker geworden.

                Dank voor de reacties.
                Mvg Philip

                Comment


                • #9
                  Re: Pragser Wildsee

                  Zeker een fraaie panoweergave van het landschap.
                  Ik denk dat niet zo zeer de kleur een "dingetje" is, maar meer de hardheid, waardoor er net iets teveel glans op het water zit ?
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pragser Wildsee

                    mooie foto en goede opbouw ,ik denk die onscherpte waar in het begin is van gesproken ,komt waarschijnlijk door iets teveel te verscherpen (dan krijgt men terug een onscherp gevoel al toont het wel ietsje anders ) althans dit is wat ik hier aanvoel ,ik zou de verscherping iets temperen ,voor de rest knap

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pragser Wildsee

                      Mooi beeld, ik ben geneigd de verscherpingsuitleg van Bopatje bij te treden
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment

                      Working...
                      X