Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ochtend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Ochtend


    Nog eens op mijn terras wat gespeeld met de 300mm lens en deze keer de (herstelde) D750.



    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Ochtend

    Ferm zicht vanop dat terras. Ik vind dit echt knap. Creatief en goed gedaan... ben een beetje jaloers

    ps. Off-topic als ik even mag : Wat was er mis met de d750 ? Ik heb er net één gekocht, maar nog niet echt gebruikt.
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: Ochtend

      mijn D750 had een defect : de spiegel (en/of sluiter?) zat wat geblokkeerd. Maar dat is netjes hersteld geweest door Nikon Frankrijk, zelfs onder garantie. Ik las ondertussen wel dat de D750 op vlak van "duurzaamheid", geen totaal toptoestel is. Wat betreft prestaties ben ik er zelf wild van.

      Jaloers : zegt dat het geen waar is he (lol)
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Ochtend

        Mooie laagjes. Dat paaltje (?) pal in het midden intrigeert mij.

        Comment


        • #5
          Re: Ochtend

          Dat is een torentje boven op de Salève.

          Ben nog niet op die toren geweest, maar staat één dezer wel op het programma. Moet mooi panorama geven over het meer van genève en de stad zelf. Wel druk in het weekend.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Ochtend

            Knappe opname Pieter met veel sfeer en die laagjes doen het 'm weer hé

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Ochtend

              mooi en abstract bijna ,de kleurovergang vind ik ook mooi

              Comment


              • #8
                Re: Ochtend

                Meer hoeft dat niet te zijn he...Mist, mooi licht en dan het zachte silhouet van een bergmassief...Erg mooi..
                Overgang van onder naar boven donker naar licht idd knap..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Ochtend

                  Erg mooi !
                  De overgang helemaal onderaan naar inktzwart, vind ik wat... eh... onwerkelijk ?!
                  Groet, Kariboe
                  * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                  Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ochtend

                    Potverdorie, had ook een foto met dergelijke inhoud en sfeer op het lanceerplatform staan, heb bij het aftellen onmiddellijk afgeblazen - komt later wel !
                    Deze is toch super prachtig, alleen bewondering en genieten zonder verdere commentaar
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ochtend

                      Geen gradueel filter toegevoegd hoor. Heeft te maken met de schaduw aan de voet van die eerste bergrug.


                      Fijne commentaren zijn fijn (sic). Dank. Nu gaan slapen en morgen misschien volgende foto in de terrassaga ? Vorige paar ochtenden waren niks noppes noegaboln.
                      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ochtend

                        Prachtige foto Pieter. Op die D750 ben ik niet jaloers maar op het terras wel
                        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                        Groeten
                        Kurt

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ochtend

                          Knap beeld met heel mooie opbouw

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ochtend

                            fijne kleuren abstracte plaat
                            nikon coolpix s9100

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ochtend

                              Mooie laagjes en sfeer.
                              Grt, Ingrid.
                              Ingrid Vekemans Photography
                              Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                              http://www.ingridvekemans.com

                              Comment

                              Working...
                              X