Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrjula Beach, zonsondergang.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Vrjula Beach, zonsondergang.

    Nog eentje vanop het eiland Vir in Kroatie

    Origineel



    Update
    - klik op foto voor grote versie



    Upate 2 - klik op foto voor grote versie



    Groeten Eric
    Last edited by TripleF; 26 september 2017, 10:52. Reden: Update geplaatst
    groeten Eric

  • #2
    Re: Vrjula Beach, zonsondergang.

    Prachtlocatie laat je hier zien Eric, ik denk wel dat er nog veel meer potentieel in de opname zit

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Vrjula Beach, zonsondergang.

      interessante foto, maar dat vreemde paarse waas over de foto ligt me niet zo goed.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Vrjula Beach, zonsondergang.

        Bedankt, update geplaatst. Wat meer opgelicht en paarse waas verwijderd.
        groeten Eric

        Comment


        • #5
          Re: Vrjula Beach, zonsondergang.

          Inderdaad een mooie locatie en compo.
          WB is nog steeds niet goed. Omdat zeeschuim altijd min of meer wit is, zou ik(op de originele) eens het grijspipet zetten.
          Nog een beetje bijsturen waarschijnlijk en de foto iets oplichten, en klaar ben je.
          (dus eigenlijk altijd zoeken naar een grijs of wit vlak in de foto)
          Last edited by Johan1956; 26 september 2017, 11:53.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Vrjula Beach, zonsondergang.

            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
            Inderdaad een mooie locatie en compo.
            WB is nog steeds niet goed. Omdat zeeschuim altijd min of meer wit is, zou ik(op de originele) eens het grijspipet zetten.
            Nog een beetje bijsturen waarschijnlijk en de foto iets oplichten, en klaar ben je.
            (dus eigenlijk altijd zoeken neer een grijs of wit vlak in de foto)
            Mee eens...Maar nu zeker ook al een mooie hoor, knap die dynamiek in het water, goede sluitertijd gekozen..
            Beetje anders afwerken nog en hij is helemaal af.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Vrjula Beach, zonsondergang.

              Bedankt allemaal voor jullie geduld en bereidwilligheid om me op de goede weg te helpen. Ooit lukt het me wel om een post te plaatsen die geen 2 updates nodig heeft . Denk dat ik me bij het afwerken een teveel laat leiden door mijn eigen waarneming op het moment van het nemen van de foto, het was reeds vrij duister, sta eigenlijk versteld van hoeveel licht en kleur er nog uit een vrij donkere opname kan gehaald worden.

              Bedankt, groeten Eric
              groeten Eric

              Comment


              • #8
                Re: Vrjula Beach, zonsondergang.

                Graag gedaan Eric.
                Zowel kritiek geven als ontvangen, maakt je steeds beter.
                Bedenk dat dit forum redelijk uniek daarin is. Want van complimenten zoals mooi, geweldig ga je niet beter fotograferen.
                Ik steek ook niet onder stoelen of banken, dat BD mij veel geleerd heeft. Ik denk dat ik zou schrikken, als ik naar mij eerst geplaatste foto's zou kijken.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Vrjula Beach, zonsondergang.

                  knappe locatie mooi vastgelegd
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vrjula Beach, zonsondergang.

                    je up is is heel mooi ,mooie sluitertijd en en knappe details in de rotsen ,wel opletten bij het oplichten van je foto ,in de grote versie is veel kleurruis te zien , best altijd je foto zo helder mogelijk te maken en nadien iets te verdonkeren ,en wondermiddel tegen ruis

                    Comment

                    Working...
                    X