Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iets of niets?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] iets of niets?

    Last edited by bommasien; 23 september 2017, 09:17.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: iets of niets?

    Het heeft wel wat.

    Comment


    • #3
      Re: iets of niets?

      Het idee is heel goed voor een minimalistische plaat. Daarvoor een pluim.
      Hoewel de volgende mijmeringen uiteraard mijn smaak zijn, wil ik ze toch delen.
      Eigenlijk ontbreekt het voor dit type fotografie aan rust. Onder meer door de vreemde kleur, en de aanwezigheid van een harde ruis.
      Ook de omgekeerde vignetering hoeft van mij niet.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: iets of niets?

        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        Het idee is heel goed voor een minimalistische plaat. Daarvoor een pluim.
        Hoewel de volgende mijmeringen uiteraard mijn smaak zijn, wil ik ze toch delen.
        Eigenlijk ontbreekt het voor dit type fotografie aan rust. Onder meer door de vreemde kleur, en de aanwezigheid van een harde ruis.
        Ook de omgekeerde vignetering hoeft van mij niet.
        Toch ook mijn gevoel Sien

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: iets of niets?

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Toch ook mijn gevoel Sien

          grts
          Sieg
          Ruis aangepakt(zonder update)dank!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: iets of niets?

            De creatieve visie sluipt zo door deze foto en dat is een eer die je toekomt met dit beeld Sien. Hoe en in welke kleurtoon je deze presenteert is jou smaak, anderen hebben misschien een andere mening !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: iets of niets?

              De groene toning is inderdaad helemaal een smaakkwestie...Vind het in ieder geval een mooi rustig minimalistisch beeld..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: iets of niets?

                persoonlijk vind ik het niet zo geslaagd (als ik mijn eerlijke mening mag zeggen ) er ligt zo een waas over je foto en er is zo weinig detail te zien ,beetje overbelicht gevoel

                Comment


                • #9
                  Re: iets of niets?

                  Ik zie in spé een mooi minimalisme.
                  Spijtig wring je dat de nek om met je bewerking: vignet - kleur - overbelichting.
                  Denk gewoon dat je origineel veel beter is dan wat je 'r van gemaakt hebt.

                  Comment


                  • #10
                    Re: iets of niets?

                    Die bevreemdende kleur vind ik net het aantrekkelijke aan deze foto - het geeft er een aparte sfeer aan. De negatieve vignet stoort me wel - die voegt niks aan het surreele toe. Was het de bedoeling lichtinval bij een analoge opname te simuleren?
                    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                    Comment

                    Working...
                    X