Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zonsopgang met strepen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] zonsopgang met strepen...

    .


    ... ja spijtig genoeg zijn die strepen er ...





    Bedankt voor het kijken en voor de reacties.

    Met vriendelijke groeten,


    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: zonsopgang met strepen...

    Toch een mooi moment, vooral de mooi oranje oplichtende nevel.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: zonsopgang met strepen...

      Ja zeker in deze tijd van het jaar lijken de strepen nog langer te blijven hangen..Zij nu eenmaal zo doen we helaas niks aan.
      Maar een mooi sfeervol beeld in ieder geval met die mist en dat gouden licht..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: zonsopgang met strepen...

        de grote versie is echt wel super. idd. jammer van de strepen, niet dat ze op je foto staan maar dat ze er den dag van vandaag altijd zijn. niks aan te doen he, het zij zo.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: zonsopgang met strepen...

          potverdorie zo een mooi moment heel knap dat zonnetje en die kleuren door de nevel , en dan heb je .....die strepen ,normaal stoort mij dat niet erg maar hier zijn ze echt wel talrijk en dominerend ,jij kan er natuurlijk niets aan doen ,of miss toch een klein beetje ,maak er er eens een 16-9 formaat van dan ben je er al een beetje kwijt ,maar buiten dat een prachtfoto

          Comment


          • #6
            Re: zonsopgang met strepen...

            Prachtig sfeervol moment vastgelegd Eddy, mooi hoor
            En die vliegtuigstrepen, normaal ben ik er niet zo voor te vinden doch in deze opname, omdat het er zoveel zijn, maken ze eigenlijk wel deel uit van de opname

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment

            Working...
            X