PDA

Volledige versie bekijken : [Showcase] Oneindige ruimte

K.photo
21 september 2017, 07:42
https://farm5.staticflickr.com/4344/36983073566_24dc1e9d77_c.jpg

Iegienie
21 september 2017, 10:48
ja, lap.

(al lijkt me er een vreemd minuscuul foutje op te treden in de rechterbovenhoek van je kader, daar is dat randje net iets smaller me dunkt. raar)

Sieg
21 september 2017, 11:18
Mooi minimalistisch beeld Kurt, de heel zachte omzetting maakt de opname

grts
Sieg

philitalia
21 september 2017, 12:54
Heel mooi gedaan.

Johan1956
21 september 2017, 18:09
Omdat ik minimalime een heel mooi vorm van fotografie vind, zit ik veel in dit soort boeken/bladen te lezen.
Die van jou kunnen daar zo in geplaatst worden, Kurt. Weer een heel mooie. :G

jos82
21 september 2017, 19:01
Prachtig hier de leegte vast gelegd...Simplistisch mooi met fijne afwerking..:G

bopatje
21 september 2017, 19:42
heel mooi en ook een stijl die ik graag zie ,zeker als hij is uitgevoerd zoals deze , knap werk :G

G.R.
22 september 2017, 07:23
In het land van niets bruist zachtjes achter een wit gordijn de zee, als je ze wil zien zal je geduld moeten hebben, en dat is wat deze foto vraagt:G:G

K.photo
22 september 2017, 07:25
Omdat ik minimalime een heel mooi vorm van fotografie vind, zit ik veel in dit soort boeken/bladen te lezen.
Die van jou kunnen daar zo in geplaatst worden, Kurt. Weer een heel mooie. :G

:) Als je een uitgever weet wil ik wel een boekje samenstellen hoor Johan. Ik heb onlangs een boek gekocht van Michael Levin die ook heel minimalistisch werkt, al speelt die meer met wit en zwarte vlakverdeling heb ik de indruk.

heel mooi en ook een stijl die ik graag zie ,zeker als hij is uitgevoerd zoals deze , knap werk :G

Ja hier heb je dan wel een big stopper voor nodig en kan ik hem toch niet missen ;)

ja, lap.

(al lijkt me er een vreemd minuscuul foutje op te treden in de rechterbovenhoek van je kader, daar is dat randje net iets smaller me dunkt. raar)

Ik zie het niet echt Pieter maar elke twee paar ogen zijn anders dus ik ga ook niet zeggen dat het niet zo is ;)