Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mens en natuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Mens en natuur

    Velen zullen deze waarschijnlijk niet verwachten in dit forum en toch doelbewust geplaatst. Nu nog de eventuele reacties afwachten.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Mens en natuur

    Wel fraai Raymond maar ..... van jou had ik toch wat anders verwacht hoor, het is precies een pin voor de kerstboom met vliegen erop
    Natuurlijk ; zoals peetje langs moeders kant altijd placht te zeggen: De beste schippers staan aan de wal.

    Grts
    Mrts

    Comment


    • #3
      Re: Mens en natuur

      Ik vind dit wel mooi . Dat is zo het soort foto dat ook in mijn fotoalbum opduikt na een citytripje.
      Mvg Philip

      Comment


      • #4
        Re: Mens en natuur

        Mooie compositie Raymond !
        Vriendelijke groet, laGrange
        http://lagrange.1x.com
        "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

        Comment


        • #5
          Re: Mens en natuur

          Heel mooi vanuit het kikkerperspectief...Die boom erbij geeft het inderdaad wat speciaals..De frisse kleurtjes van de natuur tegen het strakke werk van de mens..Mooi contrast..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Mens en natuur

            Toch 4 reacties ... had dat niet verwacht, verrassingen zijn nooit uitgesloten maar soms ook niet verwonderlijk. Oprechte dank Lagrange, Philip en Jos. Maurits, zou eens graag met 'Peeke' spreken, langs moeders kant op een boot maar dat zal niet meer kunnen vrees ik ?
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X