Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Under The Moonlight laatste

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Under The Moonlight laatste

    dank om te kijken

  • #2
    Re: Under The Moonlight laatste

    De laatste? Ook een hele sterke. Schitterend zoals het schuim oplicht en er is overal nog detail zichtbaar. Knap gemaakt, een diepe buiging
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Under The Moonlight laatste

      deze week absoluut geen tijd om te kijken naar foto's, laat staan om er commentaar op te geven. Maar heel toevallig toch jouw foto gezien, en kan het niet laten om recht te staan en te applaudisseren. Twee keer, maar op deze net iets langer.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Under The Moonlight laatste

        super beeld
        deze vind ik de mooiste uit je reeks
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: Under The Moonlight laatste

          Zoals gezegd, in dezelfde genre als de twee vorigen en alle drie hebben ze hun sfeer en hun verdienste. Schitterend bopatje !!!
          Zou wel opletten als je een kader gebruikt dat deze niet mee opgelicht wordt
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Under The Moonlight laatste

            Save the best for the last...
            De vorige waren al zeer knappe maanlicht platen.
            Maar in deze komt alles samen: De sterke punten in de vorige foto's zijn nu gezamenlijk het sterke punt in deze opname.
            Volgens de regels van de Logica zou dit dus een uitermate zeer sterke plaat moeten zijn.
            En dat is het ook !
            De verlichte branding samen met de halfverlichte rotsen en de einder in de verte maken er een boeiende compositie van.
            Het maanlicht samen met de sterrenhemel die voortreffelijk werd vastgelegd zorgen op hun beurt voor die speciale sfeer die dergelijke foto's uitstralen.

            Knap werk is dit!

            Mvg.,
            Smets84.

            Comment


            • #7
              Re: Under The Moonlight laatste

              Ook weer een mooie uit de reeks, ze worden alsmaar beter

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Under The Moonlight laatste

                Last but not least...Ook deze weer erg mooi...De vervaagde wolkjes zijn hier weer een mooie extra...
                Heel knap reeksje neergezet Patrick..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Under The Moonlight laatste

                  Betere complimenten kan ik niet meer geven, maar bij mij borrelt er wel een vraag op.
                  Als het zo donker is, hoe focus je dan ?
                  Ik durf bijna niet bij zo'n prachtfoto, en over een kader doe ik het eigenlijk nooit. Maar in dit geval is het het kader een beetje ontsierend bij de lichte gedeelten. (trekt de aandacht)
                  Gelukkig hebben we nog de grote, waar ik met volle teugen van geniet. Waarvoor dank !
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Under The Moonlight laatste

                    Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                    Betere complimenten kan ik niet meer geven, maar bij mij borrelt er wel een vraag op.
                    Als het zo donker is, hoe focus je dan ?
                    Ik durf bijna niet bij zo'n prachtfoto, en over een kader doe ik het eigenlijk nooit. Maar in dit geval is het het kader een beetje ontsierend bij de lichte gedeelten. (trekt de aandacht)
                    Gelukkig hebben we nog de grote, waar ik met volle teugen van geniet. Waarvoor dank !
                    hey Johan eerst en vooral dank voor de mooie commentaren ook bij deze aan alle anderen
                    jou vraag focus is niet gemakkelijk want in je zoeker zie je niets en op live view nog veel minder ,op je lens heb je het tekentje van oneindig , een horizontale 8 ,maar meestal ervoor heb je een verticaal streepje ,normaal is dit het scherpste punt op oneindig voor deze lens ,ik maak wel een paar proeffoto's en controleer met vergroting of de scherpte redelijk is ,voordeel is wel hoe weidser je breedhoek in dit geval 14mm op FF ,hoe ruimer je scherptediepte ,gelukkig want ik werk met een bijna zo goed als volledig open diafragma om zoveel mogelijk licht te vangen ,soms zou ik ook wel eens een goede zaklamp gebruiken als ik bvb een rots in de voorgrond meeneem .
                    o ja ik heb kadertje weggelaten (zonder update )
                    Last edited by bopatje; 20 september 2017, 20:43.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Under The Moonlight laatste

                      Bedankt voor je uitleg. Het maakt me duidelijk dat je niet "zomaar" even zo'n foto maakt. Des te knapper het resultaat.
                      Ik vroeg het omdat ik ergens in mij achterhoofd nog wat ideetjes heb bij maanlicht. Ik zal er een verklappen : De Zeelandbrug.
                      Bedankt voor het kadertje weg te halen.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Under The Moonlight laatste

                        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                        Bedankt voor je uitleg. Het maakt me duidelijk dat je niet "zomaar" even zo'n foto maakt. Des te knapper het resultaat.
                        Ik vroeg het omdat ik ergens in mij achterhoofd nog wat ideetjes heb bij maanlicht. Ik zal er een verklappen : De Zeelandbrug.
                        Bedankt voor het kadertje weg te halen.
                        miss kom ik je wel vergezellen als je bang bent

                        Comment


                        • #13
                          Re: Under The Moonlight laatste

                          Mooie reeks Patrick. De opaalkust is een oneindige bron van fotinspiratie hé
                          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                          Groeten
                          Kurt

                          Comment


                          • #14
                            Re: Under The Moonlight laatste

                            Je hebt hier inderdaad een hele mooi reeks neergezet. !
                            Mvg Philip

                            Comment


                            • #15
                              Re: Under The Moonlight laatste

                              Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                              Mooie reeks Patrick. De opaalkust is een oneindige bron van fotinspiratie hé
                              Als je het maar weet, mijn favoriete bestemming waar ik veel vertoef, al is het maar om eens je hoofd te legen en inplaats te vullen met positieve energie en inspiratie, dank je Kurt voor de fijne reactie [emoji6]

                              Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X