Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jiufen Old Tea House

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Jiufen Old Tea House

    Taiwanezen zijn echt traditionele thee drinkers..Er zijn dan ook veel theehuizen te vinden.
    Dit theehuis schijnt al honderden jaren oud te zijn.
    Foto is wat druk, maar vond het toch wel wat hebben met al die verlichting.

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Jiufen Old Tea House

    Rekening houdend met sfeer en inhoud stoort die drukte helemaal niet Jos, dit maakt nu eenmaal deeluit van 'straatfotografie' - een boeiende categorie doch te weinig populair hier op BD (kijk naar de reacties). Mooi van opbouw mede door de doorkijk links die voor diepte zorgt en een beklemmend gevoel voorkomt
    Straatfotografie wordt weinig uitgevoerd omdat het één van de moeilijkste disciplines is in fotografie en dus spijtig genoeg ondergewaardeerd (hier) behalve als het internationaal gaat op persprijzen en tentoonstellingen. Macro en landschappen zijn gemakkelijker te beoefenen, men heeft tijd zat om toepassingen in te stellen omdat het niet beweegt of toch heel zelden. Maar laten we het niet op de spits drijven want alles is relatief en een mooie foto maken is verduiveld al moeilijk genoeg !!!
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Jiufen Old Tea House

      Mooie weergave van dit nachtelijke gebeuren!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Jiufen Old Tea House

        Voor een rustig straatbeeld ben je in een stad in Azië niet op de juiste plaats
        Ik kan hier de charme wel van zien en vind dit mooi.
        Mvg Philip

        Comment

        Working...
        X