Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Vinne + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Het Vinne + update

    Zondag een wandeling gemaakt rond "Het Vinne" in zoutleeuw....en natuurlijk enkele fotokes gemaakt en wat dynamiek in gestoken mss is het niets ???

    170917DSC_0974-bd-webhdr - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    update :
    170917DSC_0974web-bdup - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr

    170917DSC_0975-bd-webhdr - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    update :
    170917DSC_0975web-bdup - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr

    170917DSC_0989-bd-webhdr - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    Last edited by freddy69; 19 september 2017, 19:58. Reden: hdr weg rechtzetten
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Het Vinne

    Aparte beelden Freddy, bij de eerste komt de voorgrond wat te HDR-achtig over en tevens is er een grote duidelijke halo rond de kijkhut te zien.
    De tweede is kwestie van smaak, niet zo m'n ding, gebrek aan contrast en kleur. Wel een mooie compo met dat kronkelend pad dat je de verte inleidt naar de kijkhut.
    Wel zou ik de opname nog even rechtzetten, helt nu af naar rechts.
    De derde is een mooie natuurlijke overzichtsfoto, mss een beetje te blauw maar da's kwestie van smaak

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Het Vinne

      Kan Sieg met bovenstaande alleen maar volgen..Bewerkingen van nr 1 en 2 ook niet zo mijn ding....De laatste daarentegen wel mooi natuurlijk afgewerkt..Mooi weids beeld, met knappe lucht en reflecties..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Het Vinne + update

        Bedankt siegfried en Jos voor jullie eerlijk en waardevol commentaar,

        In mijn jeugdig enthousiasme ...beetje te snel deze beelden geplaatst ...en dan ook nog eens weg van men vogelkes...toch wel redelijke blunders me dunkt ...halo (1ste) en rechtzetting (2de) heb ik een update geplaatst in de hoop dat julie deze beter vinden....als ik nu naar de update van nr2 kijk heb ik nog steeds de indruk dat ie naar rechts helt ...en toch via men liniaal in ps recht gezet ?
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment


        • #5
          Re: Het Vinne + update

          de tweede kan me wel bekoren, al blijft de lucht in de update wat sombertjes.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment

          Working...
          X