Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drieluik: Ode aan de Noorzee III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Drieluik: Ode aan de Noorzee III

    De laatste in de rij (al staan er op flickr eigenlijk vier). Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar I dan III en vervolgens II maar het is geen wedstrijd, ze horen bij elkaar. Ook al ben ik fan van LE toch zijn deze beelden eerder iets dat aan mijn eigen muur komt te hangen. Op een LE beeld, hoe mooi ook geraak ik wel is uitgekeken, dat heb ik minder met dit soort foto's. Nog veel kijkplezier.

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Drieluik: Ode aan de Noorzee III

    Een hele mooie reeks (sorry, ik heb net gemerkt dat ik niet op de vorige heb gereageerd). De eerste en de derde spreken mij het meest aan met de derde als favoriet (puur op gevoel).
    Last edited by philitalia; 19 september 2017, 09:35. Reden: correctie schrijffout
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: Drieluik: Ode aan de Noorzee III

      Wederom een mooie opname uit de reeks Kurt, eigenlijk heel simpel maar door het ontbreken van kleur en contrast toch mooie plaatjes hoor

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Drieluik: Ode aan de Noorzee III

        Deze is ook sterk, zeker in licht nuances en compo. Zou hem naast de eerste durven zetten met lichte voorkeur aan nr.1 indien je een rangschikking wil wat hier niet van belang is = drie prachtige exemplaren van eenvoud en emotie
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Drieluik: Ode aan de Noorzee III

          Dit is voor mij toch de mooiste, hoor.
          Heerlijk minimaal, waarbij de golfbreker die net boven het zand steek een heel belangrijke rol heeft.
          Ook de zachte omzetting past heel mooi bij deze foto. Gokje voor maandag ?
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Drieluik: Ode aan de Noorzee III

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Wederom een mooie opname uit de reeks Kurt, eigenlijk heel simpel maar door het ontbreken van kleur en contrast toch mooie plaatjes hoor
            Hier ben ik het helemaal mee eens...Geweldig reeks van zo ogenschijnlijk eenvoudig zeeschapje...Maar je hebt er echt iets heel moois van gemaakt..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Drieluik: Ode aan de Noorzee III

              ik heb ook zo een tijd gehad dat ik verzot was op mijn 10 stopper ,tegenwoordig wordt hij nog maar zelden gebruikt ,de zee op deze manier tonen is nog altijd het mooist ,al zal ik hem zeker nog gebruiken in bepaalde omstandigheden die het vragen ,knappe reeks hoor

              Comment


              • #8
                Re: Drieluik: Ode aan de Noorzee III

                Nog zo een erg mooie hé
                Ik heb een lichte voorkeur voor 1
                1-3-2
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Drieluik: Ode aan de Noorzee III

                  mijn voor keur gaat uit naar deze
                  prachtig
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Drieluik: Ode aan de Noorzee III

                    voor mij, vandaag, is deze iets te minimaal.

                    maar een muur met de drie foto's er aan, daar zal ik zeker niet voorbij lopen. zet er een zachte stoel voor, en een koffietje. zonder melk en zonder suiker. dank.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Drieluik: Ode aan de Noorzee III

                      Bedankt voor de reactie en het kijken naar al de drie zeeschapjes
                      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                      Groeten
                      Kurt

                      Comment

                      Working...
                      X