Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Neist Point

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Neist Point

    Niet de kleuren in de lucht die ik gehoopt had net als Stoffograaf had met zijn geweldige foto...Maar ook met grijs weer is dit een mooie plek.

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Neist Point

    Deze bekende locatie heb je dan toch prachtig weten vast te leggen Jos
    Enne als het niet de juiste kleuren in de lucht waren dan heb je nog een heel goede reden om nog eens terug te gaan hé ;-)

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Neist Point

      Ik sta verwondert wat een mooie foto het is geworden. En zeker knap om met zoveel wind, toch nog een strakke plaat te kunnen maken.
      Ook een compo dat staat als een huis. Wat mij vooral opvalt zijn de mooie structuren in de rotsen.
      De sluitertijd in deze omstandigheden is absoluut een goede keuze geweest.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Neist Point

        Vind je het plezant om de mensen jaloers te maken ?

        Ik weet niet meer wat ik moet schrijven behalve : Wederom knappe foto !
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Neist Point

          Knappe foto Jos. Compo goed gekozen!
          (ik weet niet precies hoe het komt maar ergens is er een gevoel dat de foto iets te zacht is, door het contrast, sluitertijd, ik weet het niet .....)
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Neist Point

            In feite is het nog wat te vroeg om het water te laten bevriezen. Knap van compo en uitzonderlijk plaatsje.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Neist Point

              Bedankt voor de mooie lovende comments..

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Enne als het niet de juiste kleuren in de lucht waren dan heb je nog een heel goede reden om nog eens terug te gaan hé ;-)
              Zou zo maar kunnen dat we nog wel een keertje terug gaan Sieg...Maar lijkt me ook leuk om eens de minder bekende plekken te zoeken..Is nog zo veel meer buiten Skye en Glencoe.

              Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
              (ik weet niet precies hoe het komt maar ergens is er een gevoel dat de foto iets te zacht is, door het contrast, sluitertijd, ik weet het niet .....)
              Denk idd wel door de lange sluitertijd..Maar heb het bewust wel wat zachter gehouden..Alleen de rotspartij wat doorgedrukt om de aandacht daar wat meer naar te verleggen...Is natuurlijk ook smaakgebonden.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Neist Point

                die lucht draagt hier bij om rust in de foto te brengen ,komt mooi in balans met de LE

                Comment


                • #9
                  Re: Neist Point

                  grijs of niet
                  een prachtige opname van deze bekende plek
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Neist Point

                    mooie versie van deze inderdaad reeds bekende plek.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Neist Point

                      Patrick, Liliane en Pieter...Jullie ook bedankt voor de fijne reacties..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment

                      Working...
                      X