Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog gespannen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Hoog gespannen

    In een gewone vallei kan er door licht en andere omstandigheden ook een boeiende foto worden geschoten, allée, zo denk ik toch.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Hoog gespannen

    Mooie diepte en de welvingen en het licht zorgen voor een heel mooi palet van groen. Ik hou hier wel van.
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: Hoog gespannen

      Vooral het licht wat hier precies juist in het valleitje valt is erg mooi...En inderdaad mooie diepte gecreerd met alle diagonale lijnen naar achteren toe...Mooi..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Hoog gespannen

        Ik denk eigenlijk dat velen van ons hier gewoon aan voorbij zouden wandelen zonder opgemerkt te hebben
        Je moet het dus maar zien, mooie natuurlijke opname Raymond

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Hoog gespannen

          Heel mooie lichtval en compo. Prachtig, het lijkt net een gegolfd biljartlaken.
          Zeer moeilijk in deze situatie, maar ik denk dat de lucht een beetje donkerder gehouden, het mooie eronder, nog beter zou doen uitkomen. (clipt nl. net een beetje)
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Hoog gespannen

            Mooie compo met veel diepte maar helaas is de lucht een beetje uitgebrand.
            Ik zou die selecteren en de "Hooglichten" flink temperen.
            Dan de selectie omkeren en de voorgrond iets minder schaduw geven, maar heel lichtje hé/
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Hoog gespannen

              Mooi golvend landschapje, zou het prima doen als golfterrein ook . Lijnenspel naar het verdwijnpunt goed gekozen. (Deze foto doet het ook goed als je van onderen een heel stuk afsnijdt tot aan die lijn en een half centimetertje bovenaan tot aan de lijn van de hoogspanning. Je krijgt dan een prachtige pano )
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment


              • #8
                Re: Hoog gespannen

                En zo heeft iedereen weer zijn 'aandachtspuntjes' en neem deze graag mee. Alle kijkers en schrijvers wederom bedankt !
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Hoog gespannen

                  mooie natuurlijke foto ,vooral de compo spreekt mij hier gaan ,goed om die voorste struiken mee te nemen in de compo

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hoog gespannen

                    interessante foto gemaakt van een niet interessante plaats. knap !
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment

                    Working...
                    X