Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Under The Moonlight

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Under The Moonlight

    ik heb een paar dagen doorgebracht tijdens het vorig WE aan de Cote-Opal ,en dit waren deze keer echte topdagen ,storm ,regenbuien heldere nacht regenbogen ,alles erop en eraan ,één van de zeldzame momenten die je als fotograaf meemaakt ,dus hier ben ik weer met wat vers materiaal er staat ook al eentje bij stilleven en abstract
    , met het licht van een 3/4 maan was de schijn op de golven en de wolken supermooi , een belevenis om in het midden van de nacht aan de branding te staan


    iso 1600 /f2.8/2sec
    dank voor het kijken
    Last edited by bopatje; 17 september 2017, 12:28.

  • #2
    Re: Under The Moonlight

    Ik vind deze geweldig
    Gelukkig heb je hier de helderheid niet opgetrokken waardoor het nachtgevoel een flinke knauw zou krijgen
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Under The Moonlight

      eind van de week eens goed met mijn deftig scherm naar kijken. lijkt me inderdaad een superbeeld.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Under The Moonlight

        Mijn "donkere kamertje", kan ik echt donkerder maken door de rolluiken te laten zakken. Dat gedaan hebbende, kwam de schoonheid in al zijn glorie tevoorschijn.
        Wolken en golven sluiten op alle manieren op mooi elkaar aan. Ook de straatverlichting ? dat op de huizen schijnt is een mooi detail.
        Ik ben toch blij dat je mijn gezeur al zo snel mistte.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Under The Moonlight

          Deze foto moet je inderdaad bekijken op een zo donker mogelijke plaats..Gelukkig heb ik die ook...Hele mooie Patrick, en goed je al weer zo snel hier terug te zien...
          Zeer mooi het maanlicht op de witte schuim, maar ook al die mooie glinstertjes in het zand zijn fraai!!
          Altijd beetje verassing als je zo'n foto neemt hoe het er uit gaat zien..Leuk.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Under The Moonlight

            2 topplaten! De andere doet mij denken aan Sebastio Salgado. Prachtwerk!
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: Under The Moonlight

              De beheersing net genoeg om een sfeerrijke nachtopname te maken. Mooi van diepte en kleur
              Opnames bij maanlicht geven heel interessante resultaten, heb dit vroeger een tijdje toegepast maar toen was men blijkbaar nog niet rijp genoeg om die te aanvaarden
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Under The Moonlight

                Mooi vastgelegd Patrick, altijd verrassende resultaten zo in het maanlicht

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Under The Moonlight

                  Ook een juweeltje. De contrasten zijn hier heel mooi en verzorgde compo !!
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Under The Moonlight

                    dank voor de fijne reacties

                    Comment


                    • #11
                      Re: Under The Moonlight

                      Wat een sfeer! Schitterende foto, heel sterk belicht en bijna een live ervaring!
                      http://www.smuttynose.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Under The Moonlight

                        Zalig om hier naar te kijken, een pareltje
                        https://www.behance.net/Lynx1966

                        Comment


                        • #13
                          Re: Under The Moonlight

                          prachtig Patrick
                          een van je geliefde plaatsjes aan de opaal kust
                          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Under The Moonlight

                            Proficiat met je HOF !
                            Mvg Philip

                            Comment


                            • #15
                              Re: Under The Moonlight

                              Daar was er een één van de reeks wel te verwachten..Dikke proficiat Patrick..
                              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                              MIJN WEBSITE

                              Comment

                              Working...
                              X