Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B-36 iii

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] B-36 iii

    Nog een setje van drie van die crash-site van de grootste bommenwerper aller tijden. De wrakstukken liggen verspreid over een grote oppervlakte in dit onherbergzame gebied. Heel veel klauterwerk om ze te vinden maar maakt het ook boeiend wanneer je iets interessants vinden kan, zoals één van de pilotenstoelen, motoren (jets en propellermotoren), duizenden grotere en kleinere stukken van de romp en de inhoud van het vliegtuig.

    DSC_7566 by Raf Strobbe, on Flickr

    DSC_7557 by Raf Strobbe, on Flickr

    DSC_7526 by Raf Strobbe, on Flickr

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

    Raf.

  • #2
    Re: B-36 iii

    Deze situatie komt veel beter over in serieverband waarvan hier drie stuks. Hiervoor is er een apart forum voorzien !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: B-36 iii

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Deze situatie komt veel beter over in serieverband waarvan hier drie stuks. Hiervoor is er een apart forum voorzien !
      Bedankt voor deze tip Raymond. Ik dacht dat dit eerder bij urbex hoorde maar blijkbaar niet. En niet iedereen gaat naar i, ii en iii kijken. Ik zal daar eens een hele reeks posten. Misschien krijg ik daar dan wat meer inhoudelijke reacties?
      grts,
      Raf.

      Comment


      • #4
        Re: B-36 iii

        Interessant verhaal, bedankt.

        Maar je gaat toch niet vertellen dat je alleen voor dat wrak naar Newfoundland bent gereisd.

        Comment


        • #5
          Re: B-36 iii

          Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
          Interessant verhaal, bedankt.

          Maar je gaat toch niet vertellen dat je alleen voor dat wrak naar Newfoundland bent gereisd.
          Natuurlijk niet!
          Ik woon hier 4-5 maanden per jaar. Dit wrak is geen toeristische bestemming en een hele klus om er te geraken (eerst met mijn 4x4 truck en daarna te voet).

          grts,
          Raf.

          Comment

          Working...
          X