Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

steppe in Siberie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] steppe in Siberie

    voor onze website zit ik wat foto's van onze reizen te bewerken en deze foto vind ik toch wel aardig.

    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

  • #2
    Re: steppe in Siberie

    Prachtig landschap Jaap en mooi in beeld gebracht

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: steppe in Siberie

      Sober en eenvoudig, maar toch heel mooi

      Comment


      • #4
        Re: steppe in Siberie

        Mooi landschap, waarvan de structuren van het landschap heel mooi uit komen.
        Ik denk dat het blauw iets teveel overheerst, door het blauw bovenin, maar ook door de donkere delen van de wolken. (die gewoonlijk toch meestal grijzig zijn)
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: steppe in Siberie

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Prachtig landschap Jaap en mooi in beeld gebracht

          grts
          Sieg
          En heel erg leeg, komt nog meer naar voren als je wat inzoomt. Mooi hoor!
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: steppe in Siberie

            Mijn eerste indruk was .. een beetje leeg, geen blikvangertje ... maar efkes laten inwerken gebied mij te zeggen dat ik het zo erg mooi vind, het is een en al blikvanger waar mijn blik een tijdje kan in rondwaren
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: steppe in Siberie

              Schitterend desolaat landscap...Vind dit erg mooi..
              Het blauw kan ik me ook wel in vinden, net wat te.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: steppe in Siberie

                Geeft de desolate sfeer goed weer. Het is goed zoals het is, maar waarschijnlijk zijn er ook nog andere 'geldige' varianten mogelijk. Bv. eventueel wat minder hemel om de bergen in de bovenste helft van het beeld te laten opstijgen. Of rechts bijsnijden zodat het zijvallei niet in het midden van het beeld ligt.

                Comment


                • #9
                  Re: steppe in Siberie

                  mooie natuur ,knap die weidsheid en mooi in beeld gebracht ,maak eens een 16/9 formaat van met een stuk van de lucht er af ,hetgeen boven de wolkenband is is eigenlijk toch geen meerwaarde voor de foto

                  Comment


                  • #10
                    Re: steppe in Siberie

                    Op welke hoogde zat je daar ??

                    Het foto is idd prachtig en een sterker gekleurde hemel heb je daar in de ijle lucht. Het stofgehalte in de lucht is daar veel minder als bij ons.

                    Comment


                    • #11
                      Re: steppe in Siberie

                      Bedankt voor alle commentaren.
                      hoogte is ergens tussen de 1900 en 2000 meter.
                      klopt dat de lucht daar behoorlijk anders is, de luchtvochtigheid is ook beduidend minder
                      Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                      Our English website: www.kaichitravel.com
                      Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                      Comment


                      • #12
                        Re: steppe in Siberie

                        Lijkt me een voorbijglijdende opname te zijn ? Het desolate goed weergegeven. Ook ik zou voor het idee van bopatje gaan !
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: steppe in Siberie

                          de opname heeft imho wat te leiden onder het 1024px formaat. Op groter formaat is ze waarschijnlijk een pak imposanter, het lege leeg zal er beter tot uiting komen. En dan idd. misschien nog in 16:9 formaat. zo een meter of 4 op 2,25 groot ? mmm...
                          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: steppe in Siberie

                            Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                            En dan idd. misschien nog in 16:9 formaat. zo een meter of 4 op 2,25 groot ? mmm...
                            dank voor de commentaren.

                            dat zou wel heel gaaf zijn om de foto zo groot te zien
                            Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                            Our English website: www.kaichitravel.com
                            Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                            Comment

                            Working...
                            X