Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oud terras

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Oud terras

    Zo werden vroeger zogenaamde terrassen ontworpen, onbewust en meer in functie van de aanbouw. Dit is reëel, geen Bokrijk.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Oud terras

    Inhoud : "Het zij zo," zal dan maar op zoek gaan naar een 'nieuw' terras !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Oud terras

      Amusante foto, door het lijnenspel. Mijn ogen gingen al heel snel naar de prachtige schaduwen bovenaan de trap.
      Goed gezien, Raymond.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Oud terras

        Thanks Johan en jij weet beter dan wie ook dat 'goed zien' voor, tijdens en na de foto heel belangrijk is
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Oud terras

          Ik word hier niet zo door geboeid.
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Oud terras

            Mooie kompositie Raymond , goede vlakverdeling en als fervent analogist zou ik je een Z/W durven aanraden, er zitten sowieso toch al enkele grijze delen bij.
            Je ziet dat vroeger de huizen meer werden gebouwd in funktie van... en alles wer gebruikt zolang het mee kon: de oude emmers , de trap met een bandijzer aan de balluster , het reparatie cementeerwerk op de vloer.
            Kortom : een mooi plaatje waar zeker op verder geborduurt kan worden.

            Groetles
            Maurits

            Comment


            • #7
              Re: Oud terras

              Ik vind dit een moeilijke om te beoordelen. Ik vind de belichting met de schaduwen op de muur wel mooi, maar het beeld op zich spreekt me minder aan - hoewel er veel in te ontdekken valt.
              Last edited by philitalia; 20 september 2017, 11:35.
              Mvg Philip

              Comment

              Working...
              X